ثبت شرکت طراحی سایت و تجارت الکترونیک با ثبتینو

این روزها با روی کار آمدن تکنولوژی های نوین و هم چنین اینترنت شاهد این هستیم که کسب و کارها شکل نوینی به خود گرفته اند. بسیاری از کسب و کار ها به دنبال سایتی برای خود هستند. از این رو تقاضا برای ثبت شرکت طراحی سایت و ثبت شرکت تجارت الکترونیک هم رو به […]

این روزها با روی کار آمدن تکنولوژی های نوین و هم چنین اینترنت شاهد این هستیم که کسب و کارها شکل نوینی به خود گرفته اند. بسیاری از کسب و کار ها به دنبال سایتی برای خود هستند. از این رو تقاضا برای ثبت شرکت طراحی سایت و ثبت شرکت تجارت الکترونیک هم رو به افزایش است، اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این رابطه هستید، ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

ثبت شرکت طراحی سایت

در گذشته بسیاری از افراد به خرید های اینترنتی و سایت ها اعتمادی نداشتند و ترجیح می دادند که همه کارها را به صورت حضوری انجام دهند، در حالی که در حال حاضر این گونه نیست. بسیار از ما برای خرید ترجیح می دهیم که این کار را به صورت اینترنتی انجام دهیم و حتی برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت خدمات هم از سایت ها کمک می گیریم.

از این رو بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که برای کسب و کار خود سایتی داشته باشند، در این حالت است که بازار طراحی سایت داغ بوده و مشتری های بسیاری را دارد. کافی ست که برای خود یک شرکت طراحی سایت داشته باشید، البته ثبت شرکت طراحی سایت به همین سادگی هم نیست و باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

نکات مهم در ثبت شرکت طراحی سایت

مهم ترین نکات ثبت شرکت طراحی سایت از نظر ثبتینو عبارتند از:نکاتی که در این قسمت به آن اشاره می کنیم، نکاتی هستند که قبل از ثبت شرکت خود باید به آن ها توجه داشته باشید، در غیر این صورت در ادامه دچار مشکلاتی خواهید شد.

موضوع فعالیت شما در اساسنامه به طور دقیق مشخص شده باشد. پیشنهاد می کیم موضوع فعالیت را در حیطه کامپیوتر انتخاب کنید.
یک مدیر عامل شایسته را برای شرکت خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برای انتخاب مدیر عامل محدودیتی در رابطه با مدرک تحصیلی یا جنسیت آن شخص وجود ندارد.
ثبت شرکت شما در شهری باید انجام شود که در آن قصد فعالیت دارید، در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهید شد.
توجه داشته باشید همانطور که گفتیم در حال حاضر بازار طراحی سایت حسابی داغ است و به همین دلیل رقیب های بسیاری را در این زمینه دارید، به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از ثبت شرکت خود، مهارت ها و تخصص های خود را تقویت کنید، تنها در این حالت در بازار کار حرفی برای گفتن خواهید داشت.

البته شرکت داشتن علاوه بر این که به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد، به تجربه همی نیاز خواهد داشت به همین به شما پیشنهاد می دهیم که اگر در ابتدای راه کاری خود هستید، قبل از ثبت یک شرکت، تجربه به دست آورید، در این حالت مطمئن خواهید بود که کسب و کار شما با موفقیت همراه خواهد بود.

اگر چه تجربه، مهارت و تخصص در بازار کار اهمیت بسیاری دارند، اما جسارت داشته باشید، در بسیاری از موارد تجربه های با ارزش در پی شکست ها به وجود می آیند، از حرکت کردن نترسید. به شما پیشنهاد می دهیم که اگر از تخصص، مهارت و اطلاعات خود مطمئن هستید، شرکت خود را ثبت کنید.

نکته دیگری که در رابطه با ثبت شرکت طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید، شهری است که قصد فعالیت در آن را دارید. در هر شهری که قصد فعالیت در آن را دارید، باید شرکت خود را به ثبت برسانید، در غیر این صورت در ادامه با مشکل رو به رو خواهید شد.

نکته بعدی این است که در هنگام ثبت یک شرکت طراحی سایت، اساسنامه آن شرکت اهمیت بسیاری دارد، توجه داشته باشید که در تنظیم اساسنامه حوزه فعالیت را موضوعات رایانه ای انتخاب کنید، تا در ادامه مشکلی برای شما به وجود نیاید.

نکات مهم ثبت شرکت طراحی سایت

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت طراحی سایت

مدارکی که برای این کار نیاز دارید، شامل؛

  • مدارک شناسایی و هویتی همه اعضای شرکت
  • همه اعضای شرکت باید گواهی عدم سوء پیشنیه داشته باشند.
  • مدرک تحصیلی مرتبط

لازم به ذکر است که مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کار مرتبط در هنگام عضویت در نظام صنفی رایانه ای اهمیت پیدا می کند.

هزینه ثبت شرکت طراحی سایت

برای ثبت یک شرکت طراحی سایت هم باید هزینه های خاصی را صرف کنید. در ابتدا توجه داشته باشید که شما برای این کار باید سرمایه ای در اختیار داشته باشید؛ حال این سرمایه برای مصارف مختلفی به کار برده می شود، اما برای ثبت شرکت مورد نظر خود حداقل صد هزار تومان سرمایه اولیه مورد نیاز است.

متناسب با سرمایه اولیه ای که برای شرکت خود در نظر گرفته اید، باید به اداره ثبت حق الثبت بپردازید، به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم، از آن جایی که سرمایه اولیه شرکت شما به منظور اعتبار آن شرکت است، مبلغ مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید.

در ادامه باید مبلغی را هم در اداره ثبت برای هزینه های جزئی پرداخت کنید. البته باید بگوییم که این هزینه چندان زیاد نیست. برای ثبت شرکت طراحی سایت به دو نوبت آگهی روزنامه نیاز دارید که یکی از آن ها روزنامه رسمی و دیگر در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار به چاپ خواهد رسید.

لازم به ذکر است که هزینه آگهی روزنامه هم متناسب با فاکتورهایی مشخص می شود که از آن ها می توان به اندازه کادر، قلم و هم چنین نوع روزنامه اشاره کرد. لازم به ذکر است که در نهایت باید هزینه ای هم به شرکت خدماتی خاصی بپردازید که مراحل ثبت شرکت را برای شما پیگیری می کند.

ثبت شرکت تجارت الکترونیک

ثبت شرکت تجارت الکترونیک

موسسه ثبتینو ثبت شرکت تجارت الکترونیک را اینگونه تعریف کرده است که: در واقع تجارت الکترونیک در بین مردم دارای معانی و مفاهیم زیادی است، اولین تعریف از تجارت الکتریک را اینگونه می توان بیان کرد. تجارت الکترونیک پدیده ای جدید است که دارای کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی می باشد و با تازه ترین فناوری های روز در ارتباط است.

عده ای این تصور را دارند که تجارت الکترونیک جهت انجام کارهای تجاری بدون به کار بردن پرونده و مدرک فیزیکی می باشد و عده ای دیگر بازاریابی مجازی و حتی اینترنت را به عنوان تجارت الکترونیک می شناسند.بسیاری از افراد دیگر نیز تجارت االکترونیک را فقط در قالب خرید و فروش آنلاین می بینند، اما در واقع تعریف تجارت الکترونیک تمامی دیدگاه های ذکر شده در کنار هم می باشد.

توجه داشته باشید که در تجارت الکترونیک شاهد این هستیم که کالا و خدمات از طریق ابرازهای الکترونیکی جابه جا می شوند، به عنوان مثال شما از طریق یک سایت خاصی خدماتی را دریافت کرده اید، یا در مواردی کالایی خاص را خریده اید، در این حالت می توان گفت که تجارت الکترونیک انجام شده است.

البته توجه داشته باشید که در تجارت الکترونیک نمی توان هر کالا یا خدماتی را برای بهره برداری های الکترونیکی ارائه داد و برای این کار باید نکات خاصی را مد نظر داشته باشید. روش های مختلفی برای تجارت الکترونیک وجود دارد و باید بگوییم که در هر یک از این روش ها اینترنت نقش مهمی را ایفا می کند. با توجه به این موارد باید بگوییم که بازار ثبت شرکت تجارت الکترونیک هم حسابی داغ است.

انواع شرکت های تجارت الکترونیک

توجه داشته باشید که برای ثبت یک شرکت تجرت الکتریک باید در ابتدا نوع شرکت خود را مشخص کنید، نوع شرکت به این معنی است که قالب کلی شرکت شما چگونه است. به این موضوع توجه داشته باشید که برای انتخاب نوع شرکت بیش از هر چیز باید اهداف آینده خود را در نظر داشته باشید.

شما با توجه به چشم اندازی که برای شرکت خود تعیین کرده اید، شرایطی که برای ثبت دارید و هم چنین نیازهایی که دارید، باید نوع شرکتی را انتخاب کنید. در ایران به طور کلی 7 نوع شرکت داریم که البته ثبت 5 نوع از آن ها متقاضیان بسیار کمی دارند و دو نوع شرکت

  • مسئولیت محدود
  • سهامی خاص

طرفدران بیشتری دارند. از آن جایی که انتخاب نوع شرکت اهمیت بالایی دارد، اگر برای انتخاب خود سردرگم هستید، به سادگی می توانید با کارشناس های ما تماس بگیرید، این کارشناس ها به طور رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد، تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را برای شرکت خود داشته باشید.

شرایط ثبت شرکت تجارت الکترونیک

شرایط ثبت شرکت تجارت الکترونیک

از آن جایی که شاهد انواع مختلف شرکت ها هستیم، باید بگوییم که شرایط ثبت هر یک از آن ها هم با دیگری تفاوت هایی دارد. از این رو در ادامه این موضوع را به صورت تفکیک شده بررسی خواهیم کرد.

شرایط ثبت شرکت تجارت الکترونیک مسئولیت محدود

  • حداقل دو نفر به عنوان شرکا مشغول به کار باشند.
  • حداقل سرمایه اولیه یک صد هزار تومانی داشته باشید.

شرایط ثبت شرکت تجارت الکترونیک سهامی خاص

  • حداقل سه نفر به عنوان سهامدار مشغول به کار باشید.
  • دو نفر به عنوان بازرس در هیئت مدیره خود داشته باشید.
  • حداقل یک صد هزار تومان به عنوان سرمایه اولیه داشته باشید.
  • حداقل 35% از سرمایه اولیه را در حساب بانکی که به نام شرکت افتتاح کرده اید، قرار دهید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تجارت الکترونیک

  • مدارک هویتی و شناسایی از کسانی که به عنوان اعضای شرکت اسم آن ها به ثبت می رسد.
  • گواهی عدم سوء پیشنیه از افراد ذکر شده در بالا
  • اقرار نامه شرکت که همه اعضا آن را امضا کرده باشند.
  • اساسنامه تکمیل شده شرکت
  • مجوزهایی که برای ثبت شرکت تجارت الکترونیک به آن نیاز دارید. این مورد با توجه به شرایط کسب و کار هر کسی با دیگر ممکن است تفاوت هایی داشته باشد، از این رو پیشنهاد می دهیم که برای اطلاعات تکمیلی با یک کارشناس تماس بگیرید.

هزینه ثبت شرکت تجارت الکترونیک

هزینه ای که برای ثبت یک شرکت تجارت الکترونیک پرداخت خواهید کرد را به طور کلی به 5 دسته تقسیم می کنیم؛

1) سرمایه اولیه

این سرمایه در حقیقت به عنوان اعتبار شرکت شما است و هر چه مبلغ بیشتری باشد، در حقیقت اعتبار شرکت شما هم بیشتر خواهد بود.

2) حق الثبت

مبلغی است که متناسب با سرمایه اولیه خود به اداره ثبت باید پرداخت کنید. البته درصد کمی از سرمایه اولیه است و نباید بابت آن نگرانی داشته باشید.

3) هزینه های جزئی

در اداره ثبت برای هزینه پوشه، گیره، تمبر و … از شما مبلغ بسیار کمی دریافت می شوند.

4) هزینه آگهی روزنامه

این مبلغ را باید به دفتر روزنامه بپردازید و متناسب با نوع روزنامه، اندازه قلم و… متفاوت خواهد بود، حداقل مبلغ آن 154 هزار تومان است.

هزینه شرکت های برنامه نویسی و آی تی

ثبت شرکت تجارت الکترونیک پچیدگی خاصی دارد و به همین دلیل حتما باید کارشناسی مجرب این کار را برای شما انجام دهد. خبر خوب این که ما در موسسه ثبتینو کارشناس های متخصصی را داریم که به راحتی می توانند کارهای ثبت شرکت طراحی سایت و ثبت شرکت تجارت الکتریک را برای شما انجام دهند، از این رو اگر به دنبال شروع کسب و کاری برای خود هستید، همین الآن با کارشناس های ثبتی تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی


لینکهای کوتاه مقاله : https://bit.ly/2Jv85gO   https://is.gd/VNtPy3  https://tinyurl.com/y5wd5ojm