تکنولوژی‌های جدید نسل بعدی اپل‌واچ را دگرگون خواهد کرد

پتنت منتشر شده توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) در سه شنبه هفته گذشته، بند مچی یک گجت پوشیدنی را توصیف می‌کند که از برخی ویژگی‌های تکتولوژیک در آن استفاده شده است. جزئیات مربوط به مکانیزم اتصال این بند با بهره‌گیری از فناوری لمسی، که با جزئیات در پتنت منتشر شده […]

پتنت منتشر شده توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) در سه شنبه هفته گذشته، بند مچی یک گجت پوشیدنی را توصیف می‌کند که از برخی ویژگی‌های تکتولوژیک در آن استفاده شده است.

جزئیات مربوط به مکانیزم اتصال این بند با بهره‌گیری از فناوری لمسی، که با جزئیات در پتنت منتشر شده است، احتمالا تلاش اپل را برای ادغام کردن برخی ویژگی‌های تکنولوژیک ساعت‌های هوشمند با دیگر گجت‌های پوشیدنی جدید در بند آنها نشان می‌دهد.

طرح پیشنهادی در این پتنت استفاده از موتور بازخورد لمسی که در سایر سخت افزارها نیز بکار می رود را در بند مچی پیشنهاد می‌دهد، به طوری که بند مچی را می‌توان جزئی از خود گجت و ترکیب شده با آن دانست. با طراحی کردن چنین بندی، خود دستگاه را می‌توان در اندازه کوچک‌تری ساخت ، از طرفی قرارگیری اجزای سخت افزاری گجت در موقعیت‌‌های مختلف می‌تواند تجربه‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار دهد وسیستم اطلاع رسانی متفاوتی نسبت به سایر پوشیدنی‌ها را برای وی مهیا می‌سازد.

یکی از نمونه‌های تشریح شده در این پتنت، بندی را نشان می‌دهد که می‌تواند حرکت‌هایی به سمت اطراف داشته باشد در حالی که خود دستگاه همچنان در مرکز مچ دست قرار دارد. حرکت‌های این بند می‌تواند تحت تأثیر دستگاه مجهز به تکنولوژی لمسی قرار گیرد که در داخل سگک بند تعبیه شده است. این دستگاه بر روی مچ دست کاربر در درجات مختلف فشار وارد می‌کند.

در حال حاضر استفاده اپل از این ویژگی‌ها در ساعت‌های سال آینده اش مشخص نیست، اما مشاهده بندهایی مجهز به امکاناتی که در بالا تشریح شد در آینده‌‌ای نه چندان دور زیاد دور از انتظار نیست. تمام ساعتهای اپل یک قسمت مخفی دارند که برای صحبت کردن به‌کار می‌روند، پورت دیتای این قسمت مخفی در زیر کانکتورهای بند ساعت‌های اپل تعبیه شده است. از این پورت 6 پین می‌توان برای اتصال به میزهای تست محصول در فروشگاه‌های اپل استفاده کرد. از آنجایی که این پورت قابلیت انتقال داده بین ساعت اپل و دیگر دستگاه‌ها را دارد به این ترتیب احتمال استفاده از آن برای اتصال به یک بند جدید هوشمند کاملا طبیعی است.

نسل بعدی بند ساعت‌ها که با سخت افزار داخلی همراه است، موجب باریک شدن طرح کلی ساعت و ارتقای تجربه کاربری افراد می شود، اما می‌تواند پایانی برای بندهای ارزان قابل تعویض شرکت‌های ثالث باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال