نسل جدید پردازنده‌های Celeron و Pentium اینتل به زودی معرفی خواهند شد

همانطور که اطلاع دارید، پردازنده‌های سری Core اینتل این روزها در هر کامپیوتری استفاده شده و توانایی و فروش آنها به قدری بالاست که هنوز AMD نتوانسته راهی مناسب برای مقابله با این پردازنده‌ها را پیدا نماید. این در حالیست که هنوز پردازنده‌های رده‌پایین این شرکت از سری Pentium و Celeron با اینکه توانایی بسیار […]

همانطور که اطلاع دارید، پردازنده‌های سری Core اینتل این روزها در هر کامپیوتری استفاده شده و توانایی و فروش آنها به قدری بالاست که هنوز AMD نتوانسته راهی مناسب برای مقابله با این پردازنده‌ها را پیدا نماید. این در حالیست که هنوز پردازنده‌های رده‌پایین این شرکت از سری Pentium و Celeron با اینکه توانایی بسیار بالایی دارند، هنوز نتوانسته‌اند موفقیت پردازنده‌های سری Core را به دست آورند.

حالا اطلاعات جدیدی که در رابطه با محصولات شرکت اینتل منتشر شده، نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد نسل جدید این پردازنده‌ها را با اسم رمز Apollo Bay تولید نموده و در نیمه‌ی دوم سال 2016 وارد بازار نماید. اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، این پردازنده‌ها که قرار است با معماری جدید اینتل به نام Goldmont تولید شوند، به منظور به کارگیری در لپتاپ‌ها و کامپیوترهای رده‌پایین طراحی شده‌اند. لازم به ذکر است که پردازنده‌های نسل جدید Atom که در آینده شاهد رونمایی اینتل از آنها خواهیم بود نیز بر پایه معماری Goldmont تولید خواهند شد.

یکی از مدیران اجرایی شرکت اینتل در انجمن توسعه‌دهندگان اینتل در کشور چین، اعلام کرده که پردازنده‌های Apollo Bay علاوه بر عملکرد بهتر برای پردازنده و گرافیک مجتمع، مصرف باتری پایین‌تری نیز خواهند داشت و می‌توانند یکی از بهترین پردازنده‌هایی باشند که در لپتاپ‌های رده‌پایین به کار گرفته می‌شود.

Apollo Bay می‌تواند ادامه‌دهنده راه پردازنده‌ی Celeron N3000 که با نام Brasewell نیز شناخته شده و بر پایه‌ی معماری Airmont تولید شده بود، باشد و در محصولات رده‌پایین جدیدتر که قیمت پایین‌تری نسبت به پردازنده‌های سری Core دارند، مورد استفاده قرار بگیرد. البته باید اشاره کنیم که اینتل قصد ندارد که در آینده تنها پردازنده‌های جدید Celeron و Pentium را تولید نماید و همزمان با محصولات جدید Apollo Bay، شاهد رونمایی اینتل از پردازنده‌های جدید سری Core این شرکت با معماری Kaby Lake نیز خواهیم بود.

تصور می‌کنید که محصولات سری Apollo Bay تا چه اندازه می‌تواند همانند Brasewell موفق عمل کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال