شایعه: درگاه هدفون در نسل بعدی گوشی‎های پیکسل حذف خواهد شد

اوایل ماه گذشته، Rick Osterloh (یکی از مدیران سابق موتورولا و نایب رییس ارشد فعلی بخش سخت‎افزار گوگل) تایید کرد که گوشی‎های جدید پیکسل گوگل بایستی در طی چند ماه آینده، احتمالا یک سال پس از رونمایی از مدل‎های ابتدایی گوشی‎های Pixel و Pixel XL ( تصویر بالا) معرفی شوند. Rick Osterloh اعلام کرد که […]

اوایل ماه گذشته، Rick Osterloh (یکی از مدیران سابق موتورولا و نایب رییس ارشد فعلی بخش سخت‎افزار گوگل) تایید کرد که گوشی‎های جدید پیکسل گوگل بایستی در طی چند ماه آینده، احتمالا یک سال پس از رونمایی از مدل‎های ابتدایی گوشی‎های Pixel و Pixel XL ( تصویر بالا) معرفی شوند.

Rick Osterloh اعلام کرد که گوشی‎های نسل بعدی پیکسل ماهیت پرمیموم بودن خود را حفظ می‎کنند ولی جزئیات دیگری در رابطه با آن‎ها مطرح نکرد. گرچه، شایعاتی اخیرا مبنی بر این‎ شکل گرفته است که این گوشی‎های هوشمند ممکن است ضدآب باشند. حال، شایعه‎ای دیگر اظهار می‎دارد که در گوشی‎های پیکسل‎ امسال درگاه هدفونی که اکثر کاربران عاشق آن هستند یعنی پورت استاندارد 3.5 میلی‎متری هدفون حذف می‎شود (درگاهی که در سری گوشی‎های آیفون 7 دیگر شاهد آن نیستیم).

براساس گزارش وب‎سایت 9to5Google، در یک سند داخلی گوگل به نبود جک صوتی استاندارد در گوشی‎های بعدی Pixel اشاره شده است (که متاسفانه در اختیار عموم قرار نگرفته است).

در حال حاضر منابع خبری مختلفی این خبر را تایید نمی‎کنند، بنابراین یقینا شایعه‎ای بیش نیست. هم‎چنین، احتمال دارد که گوگل هنوز برنامه‎های خود را در رابطه با نسل بعدی گوشی‎های هوشمند خود نهایی نکرده باشد و هرچیزی ممکن است رخ دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال