آنر ماه آینده سری ۶۰ از گوشی‌های خود را معرفی می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده آنرا قصد دارد در دسامبر ۲۰۲۱ یعنی ماه آینده از سری آنرا ۶۰ رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران ویبو تصویری از آنر 60 منتشر کرده و مدعی شد این گوشی احتمالاً در ماه دسامبر توسط شرکت آنر به عنوان سری جدید گوشی معرفی […]

طبق خبرهای منتشر شده آنرا قصد دارد در دسامبر ۲۰۲۱ یعنی ماه آینده از سری آنرا ۶۰ رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران ویبو تصویری از آنر 60 منتشر کرده و مدعی شد این گوشی احتمالاً در ماه دسامبر توسط شرکت آنر به عنوان سری جدید گوشی معرفی می شود. آنر سری ۵۰ از گوشی های خود را در خردادماه امسال رونمایی کرده بود. تصاویر منتشر شده نیز نشان می‌دهد سری جدید گوشی های آنر مانند دیگر اعضای آنر ۵۰ به دوربین دوگانه با طرح دایره‌ای مجهز است. همچنین آنر ۶۰ نیز شامل سه عضو آنر ۶۰، آنر ۶۰ پرو و آنر ۶۰ SE‌ خواهد بود.

این کاربر ویبو به نام WHY LAB علاوه بر انتشار تصاویری از آنر 60 مدعی شد این گوشی به فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی نیز مجهز است و البته تنها نسخه معمولی و پرو آن از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

تعداد گوشی هایی که موفق به دریافت گواهی 3C چین شده اند و می توانند شارژ سریع ۶۶ واتی را پشتیبانی کنند محدود است. احتمالاً دو مدل از این گوشی ها همان آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو هستند. هنوز مشخصات فنی آنر 60 فاش نشده است. اما آنر گوشی های سری ۵۰ را با اسنپدراگون 778G روانه بازار کرده بود. اما احتمالاً گوشی جدید از چیپست قدرتمند تری برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال