به‌روزرسانی بعدی اندروید نوقا به نسخه 7.1 با رونمایی از گوشی‌های Pixel و Pixel XL گوگل همزمان خواهد بود

اطلاعاتی که کاربر معروف توئیتری یعنی LlabTooFeR به بیرون درز می‎کند، متوقف شدنی نیست. این کاربر که در رابطه با برنامه‎های شرکت اچ‎تی‎سی اطلاعات زیادی دارد، اعلام کرده است که گوشی‎های هوشمند در پیش‎روی Google Pixel و Pixel XL (با نام‎های رمزی Sailfish و Marlin) در مهرماه با داشتن اندروید 7.1 عرضه خواهند شد. اگر […]

اطلاعاتی که کاربر معروف توئیتری یعنی LlabTooFeR به بیرون درز می‎کند، متوقف شدنی نیست. این کاربر که در رابطه با برنامه‎های شرکت اچ‎تی‎سی اطلاعات زیادی دارد، اعلام کرده است که گوشی‎های هوشمند در پیش‎روی Google Pixel و Pixel XL (با نام‎های رمزی Sailfish و Marlin) در مهرماه با داشتن اندروید 7.1 عرضه خواهند شد. اگر بتوان به حرف او استناد کرد، شماره بیلد فعلی اندروید نوقا 7.1 برابر با NDE63B است. یعنی افرادی که در حال حاضر دستگاه‎های نکسوس دارند (نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس 6 و نکسوس 9) بایستی منتظر آپدیتی برای اندروید باشند که همین بیلدنامبر را در خود داشته باشد.

گرچه، این امر بستگی به این دارد که گوگل تصمیم بگیرد که آیا به‎روزرسانی‎ها و ایمیج‎ فکتوری‎های دارای همین بیلد را ارائه دهد یا نه، و آیا احتمال تغییر بیلدنامبر به منظور مطابقت با تاریخ عرضه‎ی آن در مهرماه وجود دارد یا خیر. بیلد فعلی اندروید 7.1 دارای تاریخ 11 شهریورماه است.

عرضه‎ی آخرین نسخه‎ی اندروید در دستگاه‎های جدید عملی است که تا حد زیادی بستگی به گوگل دارد، شرکتی که دستگاه‎های نکسوس آن تنها دستگاه‎هایی هستند که در اولویت دریافت آخرین آپدیت‎های اندروید، به محض آماده شدن، قرار دارند. امیدواریم که سایر شرکت‎ها نیز قادر به ارائه‎ی به موقع به‎روزرسانی‎ها برای دستگاه‎های خود باشند، یا حداقل آپدیت به اندروید 7.0 با در اختیار داشتن آخرین بسته‎های امنیتی صورت گیرد.

دو گوشی جدید گوگل تحت نام Pixel در تاریخ 13 مهرماه رونمایی می‎شوند. علاوه بر داشتن مشخصات رده بالا و دوربین‎های به‎روزرسانی شده‎ی ساخت سونی، انتظار می‎رود این دو گوشی جدید دو قابلیت جدید نرم‎افزاری را در خود داشته باشند یعنی لانچر نکسوس و دستیار هوشمند جدید گوگل.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال