گوگل سال آینده اولین ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ را معرفی می کند

گوگل قصد دارد ساعت هوشمندی را با نام احتمالی پیکسل واچ در بهار ۲02۲ معرفی کند. طبق گفته منابع آگاه هم اکنون گوگل در حال کار روی این ساعت هوشمند است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی منابع آگاه گزارشی را منتشر کردند که نشان می‌دهد گوگل روی یک ساعت هوشمند با […]

گوگل قصد دارد ساعت هوشمندی را با نام احتمالی پیکسل واچ در بهار ۲02۲ معرفی کند. طبق گفته منابع آگاه هم اکنون گوگل در حال کار روی این ساعت هوشمند است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی منابع آگاه گزارشی را منتشر کردند که نشان می‌دهد گوگل روی یک ساعت هوشمند با اسم رمز روهان (Rohan) کار میکند و برخی مدیران اجرایی نیز تلاش کردند تا این ساعت را برای عرضه در سال آینده آماده کنند. احتمالا گوگل پیکسل واچ را با پوسته Wear OS 3 روانه بازار خواهد کرد تا این شرکت فناوری بتواند آخرین نسخه نرم افزار ساعت هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 گروه سخت افزار پیکسل به طور جداگانه وظیفه توسعه این ساعت هوشمند را بر عهده دارند. احتمالاً فیت‌بیت که توسط گوگل در اوایل سال جاری خریداری شده بود نقشی در توسعه این محصول پوشیدنی نخواهد داشت. هنوز نام واقعی این ساعت هوشمند مشخص نیست اما احتمالاً قرار است به عنوان رقیبی در بازار با اپل واچ رقابت کند. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به قابلیت هایی مانند تناسب اندام، گام شمار، مانیتور ضربان قلب و همچنین فیت‌بیت با Wear OS را نام برد.

گوگل سعی داشت تا دو دستگاه ال‌جی واچ اسپورت و ال‌جی واچ استایل را تحت برند پیکسل معرفی کند اما پس از آن ریک استرلو رئیس بخش سخت افزار گوگل اعلام کرد چنین کاری هرگز انجام نخواهد شد. زیرا این محصولات شباهتی به دیگر محصولات خانواده پیکسل ندارد و گوگل این تصمیم را لغو کرده است. احتمالاً در آینده اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی این ساعت هوشمند منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال