سال آینده نخستین شبکه خبری با مجری‌های هوش مصنوعی کار خود را آغاز می‌کند

در سال آینده میلادی نخستین شبکه خبری جهانی راه اندازی خواهد شد که در ان از مجری‌های هوش مصنوعی استفاده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شبکه جهانی به نام Channel 1 به گونه‌ای طراحی شده که در آن مجریان هوش مصنوعی قادر خواهند بود به هر زبانی صحبت کنند. طبق […]

در سال آینده میلادی نخستین شبکه خبری جهانی راه اندازی خواهد شد که در ان از مجری‌های هوش مصنوعی استفاده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شبکه جهانی به نام Channel 1 به گونه‌ای طراحی شده که در آن مجریان هوش مصنوعی قادر خواهند بود به هر زبانی صحبت کنند. طبق اطلاعات موجود در وب سایت این شبکه خبری ابتدا گزارش‌های مربوط به منابع مورد اعتماد سر جهان جمع آوری و سپس از آنها برای انتشار در این شبکه خبری استفاده می‌شود. شبکه ویدیویی از نحوه گزارش اخبار مجریان هوش مصنوعی خود نیز منتشر کرده است.

از سال‌های گذشته تاکنون مدل‌های هوش مصنوعی بسیاری با زمینه‌های کاری متفاوت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. سیستم طراحی شده برای انتشار اخبار در این شبکه به گونه‌ای است که با رصد بازار سهام و دیگر فیدهای زنده امکان استخراج اطلاعات را نیز خواهد داشت.

طبق اعلام Channel 1 این پایگاه خبری در ابتدا برنامه‌های روزانه خود را برای کشورها و زبان‌های مختلف آغاز می‌کند. پس از آن در صورتی که بتواند به پتانسیل کامل خود دست پیدا کند برنامه‌های اختصاصی خود را از طریق یک اپلیکیشن موبایل نیز ارائه خواهد کرد.

Channel 1 یکی از نخستین شبکه‌های خبری آینده خواهد بود که هیچ نقشی از انسان برای آن در نظر گرفته نشده است. در این سیستم امکان انتخاب قابلیت‌هایی از قبیل مجری، نوع زبان و سبک بیان برای کاربران فراهم شده و می‌توان گزارش‌های قابل پخش را با استفاده از سلیقه‌های شخصی از غول‌های خبری مانند رویترز و آسوشیتدپرس دریافت و منتشر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال