سال آینده آخرین نسخه کروم برای ویندوز ۷ و ۸.۱ منتشر خواهد شد

گوگل اعلام کرد از سال آینده پشتیبانی گوگل کروم از ویندوز ۷ و ۸.۱ را پایان می دهد. آخرین نسخه آپدیت برای آنها نیز در سال آینده منتشر میشود. سپس انتشار نسخه های جدید برای ویندوزهای قدیمی متوقف خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه کروم ۱۱۰ که احتمالا در ۱۸ […]

گوگل اعلام کرد از سال آینده پشتیبانی گوگل کروم از ویندوز ۷ و ۸.۱ را پایان می دهد. آخرین نسخه آپدیت برای آنها نیز در سال آینده منتشر میشود. سپس انتشار نسخه های جدید برای ویندوزهای قدیمی متوقف خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه کروم ۱۱۰ که احتمالا در ۱۸ بهمن منتشر میشود، آخرین نسخه از این مرورگر خواهد بود که از ویندوزهای قدیمی پشتیبانی می کند.

با وجود عدم پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ از سال ۲۰۲۰ تاکنون، هنوز بسیاری از از کاربران در سراسر جهان از این سیستم عامل استفاده می کنند و این تصمیم گوگل می تواند سیستم های زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. طبق گزارش های منتشر شده حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه هنوز از این نسخه های ویندوز استفاده می کنند. عدم دریافت نسخه بروزرسانی برای مرورگر در این دستگاهها می تواند خطرات امنیتی را برای آنها به دنبال داشته باشد.

بعد از تاریخ اعلام شده توسط گوگل، مرورگر کروم همچنان در این دستگاه ها به کار خود ادامه میدهد اما دیگر بروزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد. این کاربران دیگر قادر به دریافت آپدیت های بعدی و ویژگی های جدید نیستند که با خطراتی نیز همراه خواهد بود.

کارشناسان امنیتی دریافت آپدیت برای مرورگرها را بسیار مهم می دانند. پس از انتشار این خبر نیز توصیه می کنند تا این کاربران دیگر با سیستم عامل های قدیمی کار نکنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال