سال آینده باید منتظر معرفی ۶ گوشی از برند سونی باشیم

یکی از کاربران ردیت اعلام کرد احتمالا سونی در سال جدید ۶ گوشی هوشمند معرفی وی کند که همگی دارای تراشه اسنپدراگون هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا واحد فروش گوشی های هوشمند سونی گزارشی را منتشر کرده است که نشان میدهد این کمپانی در سال جدید ۶ گوشی هوشمند معرفی خواهد […]

یکی از کاربران ردیت اعلام کرد احتمالا سونی در سال جدید ۶ گوشی هوشمند معرفی وی کند که همگی دارای تراشه اسنپدراگون هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا واحد فروش گوشی های هوشمند سونی گزارشی را منتشر کرده است که نشان میدهد این کمپانی در سال جدید ۶ گوشی هوشمند معرفی خواهد کرد. سه مدل از آنها احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد. بود و بقیه به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ مجهز هستند. همچنین یک گوشی نیز با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ عرضه میشود.

طبق گزارش گیزچاینا، احتمال دارد گوشی اکسپریا ۵ مارک ۵، وان مارک ۵ بهمراه اکسپریا پرو ۲۰۲۳ دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشند. البته با وجود تنها دو ماه تا پایان سال بنظر می رسد این کمپانی ژاپنی قصد ندارد گوشی اکسپریا پرو جدید با تراشه اسنپدراگون ۸ و یا ۸ پلاس را معرفی کند.

چیپ اکسپریا ۱۰ مارک ۵ نیز احتمالا اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است. اخیرا شایعاتی مبنی بر تجهیز اکسپریا ایس مارک ۴ به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ منتشر شده بود. همچنین ممکن است این گوشی با ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه شود. طبق این خبر باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال