نسل بعدی اپل تی‌وی، گیمرها را هدف قرار خواهد داد

طبق آخرین گزارش مجله خبری معتبر نیویورک تایمز، نسل آینده اپل تی‌وی که انتظار می‌رود تا 9 سپتامبر همراه با نسل جدید آیفون‌های این شرکت رونمایی شود، قرار است بازار بازی‌های رایانه‌ای را هدف قرار دهد. بر اساس این گزارش، این دستگاه قرار است از قدرت گرافیکی بیشتر و بهتر، ریموت جدید که به عنوان […]

طبق آخرین گزارش مجله خبری معتبر نیویورک تایمز، نسل آینده اپل تی‌وی که انتظار می‌رود تا 9 سپتامبر همراه با نسل جدید آیفون‌های این شرکت رونمایی شود، قرار است بازار بازی‌های رایانه‌ای را هدف قرار دهد.

بر اساس این گزارش، این دستگاه قرار است از قدرت گرافیکی بیشتر و بهتر، ریموت جدید که به عنوان کنترلر استفاده می‌شود و یک فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برخوردار بوده و با قیمتی در حدود 150 دلار به بازار عرضه شود.

با وجود طرفداران سرسخت کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس وان مایکروسافت و پلی‌استیشن 4 سونی، اپل راه سختی را برای جلب کاربر در پیش خواهد داشت و تنها خواهد توانست کاربرانی را به سمت این دستگاه جلب کند که قادر به صرف هزینه زمانی و مالی برای خرید ایکس باکس و پلی‌استیشن 4 نیستند.

پیش از این در گزارشات آمده بود که نسل جدید اپل تی‌وی از چیپست A8 که ساخته دست خود اپل است بهره‌مند خواهد بود و به همراه حافظه ذخیره‌سازی بیشتر و همچنین سخنگوی سیری عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال