آپدیت اندروید 5.1 برای تبلت نکسوس 10 عرضه شد

کمپانی سرشناس گوگل عهده دار سیستم عامل محبوب اندروید، روز پنجشنبه اندروید 5.1 را برای تبلت پر طرفدار نکسوس 10 عرضه کرد. این مسئله زیاد هم غیرقابل پیش بینی و دور از انتظار نبود، زیرا گوگل از حدود دو هفته پیش منتظر ایمیج اندروید 5.1 برای این تبلت بود. برخلاف حجم بالایی که آپدیت پیشین […]

کمپانی سرشناس گوگل عهده دار سیستم عامل محبوب اندروید، روز پنجشنبه اندروید 5.1 را برای تبلت پر طرفدار نکسوس 10 عرضه کرد. این مسئله زیاد هم غیرقابل پیش بینی و دور از انتظار نبود، زیرا گوگل از حدود دو هفته پیش منتظر ایمیج اندروید 5.1 برای این تبلت بود. برخلاف حجم بالایی که آپدیت پیشین اندروید یعنی نسخه 5.0 آبنبات چوبی داشت، حجم آپدیت جدید 5.1 کمتر بوده و حدودا 105 مگابایت است. حجم کم این به‌روزرسانی مسلماً موجب خواهد شد که کاربران با اطمینان بیشتر و بدون دلهره و اضطراب قطع شدن اینترنت هنگام دانلود و نصب، تبلت خود را آپدیت کنند.

Nexus-10-receives-Android-5.1-update-OTA
این آپدیت اندروید 5.1 به روش OTA (Over The Air) و از طریق امواج به صورت بی سیم در طی چند مرحله ارائه خواهد شد. این بدین معنی است که ممکن است کاربران به‌روزرسانی جدید را برای چند روزی دریافت نکنند. اگر این اتفاق افتاد، جای نگرانی نیست چون آپدیت دوباره در دسترس خواهد بود. زمانی که امکان آپدیت دوباره در دسترس قرار گرفته و فعال شد، قبل از شروع فرایند به‌روزرسانی باید مطمئن شد که باتری تبلت شما حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد.
شایان ذکر است که اندروید 5.1 قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را به ارمغان خواهد آورد، اشکالات رفع شده‌اند و ثبات آن بهبود یافته است. همچنین در طی این چند روز که از عرضه این به‌روزرسانی گذشته است، کاربرانی که تبلت نکسوس 10 خود را از نسخه اندروید 5.0.2 به اندروید 5.1 آپدیت کرده‌اند، بهبود سرعت آن را گزارش داده اند.

Nexus-10-receives-Android-5.1-update-OTA (1)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال