سرانجام اندروید 7 نوقا برای نکسوس 6 عرضه شد

چند وقتی می‎شود که اندروید 7.0 نوقا برای دستگاه‎های نکسوس ارائه شده است و گوشی جدید ال‎جی یعنی LG V20 نیز با این سیستم‎عامل عرضه شد، ولی چند دستگاه نکسوس به دلیل مشکلاتی که با این به‎روزرسانی داشتند از این آپدیت جا ماندند. گرچه، به نظر می‎رسد که این بین نکسوس 6 در نهایت آپدیت […]

چند وقتی می‎شود که اندروید 7.0 نوقا برای دستگاه‎های نکسوس ارائه شده است و گوشی جدید ال‎جی یعنی LG V20 نیز با این سیستم‎عامل عرضه شد، ولی چند دستگاه نکسوس به دلیل مشکلاتی که با این به‎روزرسانی داشتند از این آپدیت جا ماندند. گرچه، به نظر می‎رسد که این بین نکسوس 6 در نهایت آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‎کند.

گوگل هیچ‎وقت دلیل رسمی برای تاخیر ارائه‎ی آپدیت نوقا برای گوشی‎ Nexus 6 یا تبلت Nexus 9 LTE ارائه نداده است، ولی شایعه شده که دلیل آن در رابطه با کم شدن شارژ باتری بوده است. مشکل هرچه می‎خواهد باشد، به نظر می‎رسد که گوگل آن را رفع کرده است چون گزارش‎هایی از سوی کاربران به گوش می‎رسد که آن‎ها شاهد دریافت اندروید 7.0 برای دستگاه‎های نکسوس 6 بوده‎اند، حتی آن دسته از دستگاه‎هایی که در طرح نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان ثبت‎نام نکرده بودند. این به‎روزرسانی، با بیلدنامبر NBD90Z، حجمی در حدود 860 مگابایت دارد، بنابراین مطمئن شوید قبل از اقدام به نصب آن چند گیگابایت فضای خالی بر روی گوشی خود داشته باشید.

اگر دستگاه شما اندروید نوقا را در قالب آپدیت OTA دریافت نکرده است، گوگل ایمیج‎های رسمی آن را منتشر کرده است. متاسفانه، ولی کاربران تبلت Nexus 9 LTE باید هنوز صبور باشند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال