تصاویر رندر غیر رسمی گوشی نکسوس بعدی منتشر شد

بعد از اینکه اولین رندر غیررسمی نکسوس بعدی گوگل را شاهد بودیم، این بار یکی از کاربران وب‌سایت Reddit در اقدامی جالب، همان رندر را با رنگ‌های جدید منتشر کرده است. رندرهای منتشر شده منتصب به گوشی‌هایی با کد Marlin و Sailfish، از گوشی‌های اچ‌تی‌سی 10 و نکسوس 6P شرکت هوآوی الگو گرفته شده‌اند. این رندرها در […]

بعد از اینکه اولین رندر غیررسمی نکسوس بعدی گوگل را شاهد بودیم، این بار یکی از کاربران وب‌سایت Reddit در اقدامی جالب، همان رندر را با رنگ‌های جدید منتشر کرده است. رندرهای منتشر شده منتصب به گوشی‌هایی با کد Marlin و Sailfish، از گوشی‌های اچ‌تی‌سی 10 و نکسوس 6P شرکت هوآوی الگو گرفته شده‌اند.

این رندرها در سه رنگ نقره‌ای، سفید و قرمز به نمایش درآمده‌اند. گفته می‌شود دو گوشی Marlin به نمایشگری 5.5 اینچی و Sailfish هم به نمایشگری 5 اینچی مجهز خواهند شد. هر دو گوشی ممکن است از چیپست اسنپ‌دراگون 821 یا 823 استفاده کنند و 4 گیگابایت رم هم در زیر نمایشگر آن‌ها گنجانده شود. دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به علاوه‌ اندروید 7 از دیگر مشخصه‌های نکسوس‌های بعدی گوگل به شمار می‌روند.

فراموش نکنید که تصاویر منتشر شده همگی رندرهای غیررسمی از نکسوس بعدی گوگل بوده و هنوز هیچ‌کدام مورد تایید غول‌ جستجوگر دنیای اینترنت قرار نگرفته است.

gsmarena_002 (6) gsmarena_003 (2) gsmarena_004 (2)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال