مدل محدود اپل‌واچ NikeLab معرفی شد

هفت ماه پس از عرضه‎ی اولین مدل اپل‎واچ +Nike، شرکت نایک مدل جدیدی تحت عنوان اپل‌واچ NikeLab عرضه کرده است. همان‎طور که نام این ساعت‎هوشمند نشان می‎دهد، این محصول جزو سری محصولات NikeLab شرکت نایک بوده یعنی در تعداد محدود عرضه می‎شود. اپل‌واچ NikeLab از نظر عملکرد مشابه با +Apple Watch Nike است. تفاوت بین […]

هفت ماه پس از عرضه‎ی اولین مدل اپل‎واچ +Nike، شرکت نایک مدل جدیدی تحت عنوان اپل‌واچ NikeLab عرضه کرده است. همان‎طور که نام این ساعت‎هوشمند نشان می‎دهد، این محصول جزو سری محصولات NikeLab شرکت نایک بوده یعنی در تعداد محدود عرضه می‎شود.

اپل‌واچ NikeLab از نظر عملکرد مشابه با +Apple Watch Nike است. تفاوت بین این دو الگوی رنگی است، در حالی‎که +Nike در رنگ‎های مشکی و سفید به بازار آمد، مدل NikeLab این دو رنگ را در طراحی جدید بی‎‎نظیری با هم ترکیب می‎کند و شاهد محصولی با بدنه‎ی آلومینیومی خاکستری و بند مشکی/ استخوانی روشن هستیم. جدا از آن این ساعت‎هوشمند تمامی قابلیت‎های نسل دوم اپل‎واچ را به همراه قابلیت‎های انحصاری شرکت نایک دارا است همانند با اپلیکیشن Nike+ Run و دستورات متفاوت برای سیری که در مدل +Nike شاهد آن بودیم.

مدل محدود اپل‌واچ NikeLab از تاریخ 7 اردیبهشت‎ماه به بازار می‎آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال