معرفی: با 10 بازی آفلاین محبوب برای مرورگر کروم آشنا شوید!

اگر در رفت و آمد و سفرهایتان با قطار، اتوبوس یا اتومبیل، لپ‌تاپ خود را به همراه دارید، وقت خود را با بازی‌های آفلاین پر کنید.‌این بازی‌های سرگرم کننده و رایگان برای مرورگر کروم (Chrome)، شما را سرگرم می‌کنند، به چالش می‌کشند و همواره چیزی برای عرضه دارند. بازی‌های اکشن و آرکید (Arcade) Tank Riders برای […]

اگر در رفت و آمد و سفرهایتان با قطار، اتوبوس یا اتومبیل، لپ‌تاپ خود را به همراه دارید، وقت خود را با بازی‌های آفلاین پر کنید.‌این بازی‌های سرگرم کننده و رایگان برای مرورگر کروم (Chrome)، شما را سرگرم می‌کنند، به چالش می‌کشند و همواره چیزی برای عرضه دارند.

بازی‌های اکشن و آرکید (Arcade)

  1. Tank Riders

برای نبرد در تانک رایدرز، یک بازی سه بعدی اکشن، آماده شوید. شما باید به دشمنان پیش از آنکه شما را بیرون برانند، غلبه کنید. تانک خود را از میان دیوارها هدایت کنید و با شلیک‌های کمانه دار، دشمنان خود را از بین ببرید.‌این بازی سه حالت (Mode) کمپین، چند نفره و تهاجمی دارد.

tankridersofflinechrome

اگر در خانه هستید، می‌توانید با دسته بازی هم بازی کنید. هنگام بازی با کیبورد، تانک خود را با استفاده از کلیدهای فلش دار یا حروف W، A، S و D حرکت دهید. با J و L جهت گیری و با کلید فاصله، شلیک کنید. در تانک رایدرز دفاع کنید، شکست دهید و سلطه پیدا کنید.


2.Funky Karts

آماده شوید تا با اشیای خطرناک روبرو شوید، در اطراف موانع تیز حرکت کنید و سکه‌های باارزش را در‌این بازی جمع آوری کنید. با 48 مرحله‌ی چالش برانگیز، باید دوستان خود را در یک ماجراجویی پر جنب و جوش و گیج کننده نجات دهید. با اتمام هر مرحله، جهان‌های اضافی با مجموعه‌ای از موانع جالب باز خواهند شد.

fk

شما با کلیدهای جهت دار می‌پرید، می‌جهید و ضربه می‌زنید. کمی طول می‌کشد که به کنترل‌های بازی عادت کنید، اما پس از آن بازی را تا پایان با لذت دنبال خواهید کرد.


  1. توپ و سبد (Basket & Ball)

اگر می‌خواهید تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی بسکتبال داشته باشید، توپ و سبد را بازی کنید. هدف ساده است: رساندن توپ به سبد. اما چالش بازی در پازل‌هایی است که باید حل کنید و موانع خطرناکی که باید پشت سر بگذارید. مراقب آتش و پرش‌های خود در کنار میخ‌ها باشید و برای رسیدن به هدف، از ترامپولین‌ها استفاده کنید.

basket-and-ball-header

از کلیدهای جهت دار برای هدایت توپ و از کلید فاصله برای پریدن استفاده کنید. اگر کلید فاصله را سریعا چند بار فشار دهید، می‌توانید پرش‌های قدرتمند داشته باشید که برای گذشتن از  برخی موانع لازم است. توپ وسبد بسیار چالش برانگیز و در عین حال، سرگرم کننده است.

بازی‌های تخته‌ای و کارتی

4.مانکالا (Mancala)

برای کسانی که از بازی‌های قدیمی لذت می‌برند، مانکالا گزینه‌ای بسیار جالب خواهد بود. می‌توانید تک نفره یا چند نفره بازی کنید و اگر مدت‌هاست که‌این بازی را انجام نداده‌اید، آموزشی کوتاه در بازی وجود دارد که می‌توانید با آن شروع کنید.

mancalaofflinechrome

برای حالت تک نفره، می‌توانید با بوت در سه سطح رقابت کنید. وقتی بازی آغاز می‌شود، حفره‌ای که می‌خواهید با آن شروع کنید را انتخاب کنید و سپس سنگ‌ها به صورت خودکار به حفره‌های مناسب منتقل خواهند شد. بنابراین، اگر بازی اصلی مانکالا را دوست دارید،‌ این بازی همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید.


5.Solitaire

شاید حوصله‌ی بازی‌های دیگر را نداشته باشید، اما قطعا نمی توانید به بازی Solitaire از (www.solitairesuite.com) نه بگویید.‌این ورژن بازی برای کروم، نه مدل شامل Klondike، Pyramid، Free Cell و Spider دارد که از میان آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید.

solitaireofflinechrome

شما می‌توانید کارت‌ها را به مکانی که می‌خواهید بکشید و یا به سادگی روی آن‌ها کلیک کنید و آن‌ها به واضح ترین مکان ممکن منتقل شوند. بازی هم قابلیت Undo  و هم راهنمایی دارد. خود را با گرفتن بیشترین امتیاز در کمترین زمان به چالش بکشید. اگر از دوست داران Solitaire  باشید، قطعا از‌این بازی لذت خواهید برد.


بازی‌های جورچین

6.Cut The Rope

این بازی که جایزه نیز برده است، چندین سال عمر دارد، اما هنوز با پازل‌های فیزیک خود، سرگرم کننده و جذاب است. اگر با‌این بازی آشنا نیستید، هدف شما‌ این است که آب نبات را به موجود بامزه‌ای که ام نوم (Om Nom) نام دارد برسانید. برای‌این کار، باید پازل‌ها را حل کنید تا او را سیر کنید و ضمنا سه ستاره‌ی هر مرحله را نیز به دست آورید.

cuttheropeofflinechrome

از منوی تنظیمات نحوه‌ی بریدن ریسمان‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید ریسمان‌ها را بکشید یا کلیک کنید تا پاره شوند. مراقب اشیای نوک تیز باشید، از حباب‌ها استفاده کنید و همان طور که مرحله‌ها را می‌گذرانید و دنیاهای جدید را کشف می‌کنید، ام نوم را خوشحال نگه دارید.


7) 2048

2048 بازی فکری محبوب و پازلی چالش برانگیز است. بازی با کشاندن مربع‌ها به بالا، پایین، چپ و راست آغاز می‌شود. شماره‌های روی مربع‌ها، وقتی مانند هم باشند، با یک دیگر ترکیب می‌شوند. برای مثال، وقتی دو مربع با شماره‌ی 4 ترکیب می‌شوند، یک مربع 8‌ایجاد می‌کنند. هدف نهایی بازی، ترکیب مربع‌ها تا زمانی است که دیگر فضایی در صفحه باقی نماند.

2048offlinechrome

از کلیدهای جهت دار بر روی کیبورد خود برای حرکت دادن مربع‌ها در جهت مورد نظرتان استفاده کنید. تا زمانی که حرکت می‌کنید، امتیاز کسب می‌کنید و زمانی که مربع‌ها صفحه را پر کنند، بازی به پایان می‌رسد. اگر می‌خواهید تا  به محل کارتان برسید، کمی خون به مغزتان برسانید، 2048 انتخاب خوبی است.


8.جستجوی کلمات (Word Search Puzzle Game)

برای طرفداران پر و پا قرص پازل‌ها، گاهی یک بازی کلمات ساده کافی است. بازی جستجوی کلمات، دسته بندی‌های متنوعی مانند خزندگان، ستاره شناسی و حیوانات دارد. دسته بندی‌هایی همچون جبر، کتاب یا برنامه‌های تلویزیونی را نیز می‌توانید انتخاب کنید.

wordsearchpuzzlegameofflinechrome

وقتی یک بازی را انتخاب می‌کنید، با حالت سریع آغاز خواهید کرد. با تمام کردن آن پازل‌ها، حالت‌های دیگر مانند سخت یا آسان را باز خواهید کرد. نشانگر موس را روی حروف بکشید تا کلمات داخل لیست ساخته شوند. می‌توانید لغات مخفی مربوط به دسته بندی را نیز بیابید و امتیاز اضافی دریافت کنید. بازی به شما امکان می‌دهد تا در حین بازی، یک ملودی آرامش بخش پخش شود.


9.Link All

Link All چالشی لذت بخش برای دوستداران پازل است. گرچه یادگیری بازی آسان است، اما مهارت یافتن در آن دشوار است. هدف شما ساخت مسیری است که از تمامی نقطه‌ها پیش از رسیدن به نقطه‌ی پایانی بگذرد. خط‌های قرمز موانع شما هستند، بنابراین باید آن‌ها را دور بزنید. مسیر شما باید از نقطه‌های کوچک هم بگذرد.

linkallofflinechrome

برای حرکت کردن، ابتدا باید نقطه‌ی شروع خود را انتخاب کنید و سپس مسیر خود را آغاز کنید. اگر لازم شد، می‌توانید یک سطح را دوباره آغاز کنید.‌این بازی 8 قسمت و هر قسمت 20 مرحله دارد. اگر بازی‌هایی که باید در آن سخت فکر کنید و راه خود را بیابید دوست دارید،‌این بازی را حتما امتحان کنید.


بازی‌های استراتژیک

10.پلی کرفت (Polycraft)

سعی کنید در جزیره‌ای اسرار آمیز در پلی کرفت زنده بمانید و تجربه‌ای جالب از بازی‌های استراتژیک داشته باشید. در‌این بازی با موجودات عجیب و محیط عجیب تر، شما یک زندگی جدید خواهید ساخت و در یک برج دفاعی با دشمن مبارزه خواهید کرد.

hqdefault

اگر با حساب کاربری گوگل خود وارد بازی شوید، پیشرفت شما ذخیره خواهد شد. البته اگر فقط در کروم بوک خود بازی کنید نیز روند آن ذخیره خواهد شد. ماموریت‌ها را تکمیل کنید تا پاداش بگیرید، ساختمان‌های لازم برای نجات یافتن را بسازید و کاراکتر خود را در اطراف حرکت دهید تا رازهای جدیدی را کشف کنید.


پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال