بازی No Man’s Sky از زمان عرضه برای پلتفرم PC، نزدیک به 90 درصد از مخاطبین خود را از دست داده است!

بعد از دو سال انتظار برای عرضه‌ی بازی No Man’s Sky ، به نظر می‌رسد این بازی آن‌طور که باید و شاید نتوانسته انتظارات کاربران را برآورده کند و ممکن است با شکستی بسیار بزرگ روبه‌رو شود. درابتدا فروش این بازی در پلتفرم‌های مختلف حکایت از موفقیت آن داشتند اما نقدهای منفی دریافت شده به همراه […]

بعد از دو سال انتظار برای عرضه‌ی بازی No Man’s Sky ، به نظر می‌رسد این بازی آن‌طور که باید و شاید نتوانسته انتظارات کاربران را برآورده کند و ممکن است با شکستی بسیار بزرگ روبه‌رو شود. درابتدا فروش این بازی در پلتفرم‌های مختلف حکایت از موفقیت آن داشتند اما نقدهای منفی دریافت شده به همراه مشکلات فراوان بازی باعث شده تا این بازی نتواند در درازمدت موفق شود و آماری که امروز منتشر شده نیز این مسئله را تایید می‌کند.

براساس گزارش‌های SteamSpy، این بازی در شبکه‌ی استیم هم‌اکنون نزدیک به 90 درصد از مخاطبین خود را از دست داده است. حدود 200 هزار نفر در زمان عرضه‌ی رسمی این بازی آن را نصب کرده‌اند اما این آمار حالا بعد از گذشت حدودا یک هفته‌ و نیم به 20 هزار نفر رسیده است. شرکت سازنده‌ی بازی اعلام کرده به زودی به‌روزرسانی جدیدی را برای حل مشکلات فراوان این بازی منتشر خواهد کرد و سعی بر آن خواهد داشت تا سیاره‌ها را نسبت به یکدیگر متفاوت‌تر نشان دهد. شاید این پچ بتواند مشکلات بازی را برطرف کرده و بار دیگر چند هزار نفر از مخاطبین خود را برگرداند اما به نظر می‌رسد No Man’s Sky از هم‌اکنون شکست‌خورده باشد.

بازی No Man's Sky از زمان عرضه برای پلتفرم PC، نزدیک به 90 درصد از مخاطبین خود را از دست داده است!

متاسفانه علاوه‌بر مشکلات درون این بازی، کمبود محتوا نیز یکی دیگر از علت‌هایی بوده که کاربران را از این بازی دور کرده است. تفاوت بسیار کم میان سیاره‌های مختلف به طوریکه تنها چند سنگ متفاوت در آن‌ها دیده می‌شود به همراه فضای بسیار بزرگ بازی با محتوای کم همگی باعث شده‌اند تا No Man’s Sky آینده‌ای درخشانی نداشته باشد. آیا سازندگان این بازی می‌توانند مخاطبین خود را بار دیگر برگردانند و یا این بازی از همین امروز شکستش قطعی شده است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال