تلفن هوشمند نوکیا 2.3 اقتصادی معرفی شد

شرکت HMD همانطور که انتظار می رفت، به تازگی از گوشی هوشمند اقتصادی نوکیا 2.3 رونمایی کرد. مدلی که در واقع نسل جدید سری نوکیا 2 بوده و از مشخصات مناسبی برخوردار است.  گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، HMD که در حال حاضر تولید تلفن های هوشمند نوکیا را برعهده دارد، به تازگی طی […]

شرکت HMD همانطور که انتظار می رفت، به تازگی از گوشی هوشمند اقتصادی نوکیا 2.3 رونمایی کرد. مدلی که در واقع نسل جدید سری نوکیا 2 بوده و از مشخصات مناسبی برخوردار است.

 گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، HMD که در حال حاضر تولید تلفن های هوشمند نوکیا را برعهده دارد، به تازگی طی رویدادی از نوکیا 2.3 میان رده اقتصادی خود رونمایی کرد.

از مشخصات کلیدی تلفن هوشمند باید به صفحه نمایش 6.2 اینچی HD+ با نسبت تصویر 19:9، پردازنده چهار هسته ای Helio A22 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی IMG PowerVR GE-class، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه تا 512 گیگابایت، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان اشاره کرد.

نوکیا 2.3 به دوربین اصلی دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز است و از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز بهره می برد. گذشته از آن باید به جک 3.5 میلیمتری هدفون، رادیو اف ام، باتری 4000 میلی آمپری، پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 5.0 و پورت micro USB اشاره کرد.

HMD در نظر دارد این محصول اقتصادی خود را در رنگ سبز، خاکستری و برنزی با قیمت 121 دلار عرضه دارد. شایان ذکر بوده ابعاد گوشی هوشمند طبق اعلام شرکت اچ ام دی 157*75*8.4 میلیمتر است و وزن آن به 183 گرم می رسد.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال