گوشی Nokia 3 با شماره مدل (TA-1038) مجوز FCC را دریافت کرد

گوشی رده‎پایین نوکیا 3 با شماره‎مدل (TA-1038) مورد تایید سازمان FCC قرار گرفته است. انتظار می‎رود در سه‎ماهه‎ی بعدی سال جاری میلادی (به احتمال زیاد اردیبهشت‎ماه) این گوشی وارد بازار کشورهای چین، خاورمیانه، آفریقا، منطقه‎ی اقیانوس آرام و اروپا با قیمت 150 دلار شود. پیش‎فروش این گوشی در کشورهای آلمان و هلند آغاز شده است […]

گوشی رده‎پایین نوکیا 3 با شماره‎مدل (TA-1038) مورد تایید سازمان FCC قرار گرفته است. انتظار می‎رود در سه‎ماهه‎ی بعدی سال جاری میلادی (به احتمال زیاد اردیبهشت‎ماه) این گوشی وارد بازار کشورهای چین، خاورمیانه، آفریقا، منطقه‎ی اقیانوس آرام و اروپا با قیمت 150 دلار شود. پیش‎فروش این گوشی در کشورهای آلمان و هلند آغاز شده است و با آن‎که دریافت مجوز FCC به معنای ورود این گوشی به بازار ایالات‎متحده آمریکا نیست ولی باز هم طرفداران نوکیا می‎توانند امیدوار به خرید آن در آمریکا شوند.

نوکیا 3 از محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس برای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (720 در 1280 پیکسل) استفاده می‎کند. در قلب این گوشی چیپست MT6737 مدیاتک به همراه یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی و پردازنده‎ی گرافیکی Mali T-720 MP2 قرار گرفته است. مقدار رم 2 گیگابایت و حافظه‎‎داخلی 16 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه‎خارجی تا ظرفیت 256 گیگابایت است. دوربین‎های پشتی و جلوی 8 مگاپیکسلی از لنزهای با نسبت کانونی f/2.0 بهره می‎برند. باتری گنجایشی برابر با 2650 میلی‎آمپرساعت دارد و در بخش نرم‎افزاری سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 از پیش نصب شده است.

مدل مخصوص آمریکا با پشتیبانی از فناوری VoLTE، حسگر اثرانگشت، NFC و در 4 رنگ (سفید نقره‎ای، مشکی مات، آبی و سفید مسی) روانه‎ی بازار می‎شود.

در زیر می‎توانید اسناد مربوط به مجوز FCC این دستگاه را مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال