عرضه جهانی گوشی‌های نوکیا با مدل 3310 آغاز شد

براساس اعلام اکانت توئیتر نوکیا، عرضه‎ی مدل جدید گوشی Nokia 3310 آغاز شده است. اعلام این خبر با انتشار یک ویدئوی جالب کوتاه صورت گرفته است. گرچه، معنای دقیق این خبر مشخص نیست چون هیچ فروشگاهی در وب‎سایت نوکیا برای فروش این دستگاه مشاهده نمی‎شود. فرض ما این است که نسخه‎ی جدید این گوشی معروف […]

براساس اعلام اکانت توئیتر نوکیا، عرضه‎ی مدل جدید گوشی Nokia 3310 آغاز شده است. اعلام این خبر با انتشار یک ویدئوی جالب کوتاه صورت گرفته است. گرچه، معنای دقیق این خبر مشخص نیست چون هیچ فروشگاهی در وب‎سایت نوکیا برای فروش این دستگاه مشاهده نمی‎شود. فرض ما این است که نسخه‎ی جدید این گوشی معروف احتمالا در راه ورود به فروشگاه‎های مختلف جهان است چون فروشگاه بریتانیایی Clove Technology با قرار دادن این گوشی در لیست محصولات خود پیش‎فروش آن را آغاز کرده است. گرچه افرادی که برای پیش‎خرید این دستگاه از وب‎سایت مذکور اقدام می‎کنند براساس اطلاعات وب‎سایت مذکور بایستی تا اواخر خردادماه برای دریافت سفارش خود صبر کنند.

تنها ما به دلیل وجود کلمه‎ی “آغاز عرضه” در خبر مذکور گیج نشده‎ایم. چون کاربران توئیتر سوالاتی در خصوص جزئیات بیشتر در رابطه با زمان واقعی دریافت این گوشی پرسیده‎اند، اما توئیتر به اکثر آن‎ها با یک جواب تکراری پاسخ داده است:

“سلام، ما محصولات خود را طی ماه‎های آینده وارد بازارهای جهانی می‎کنیم، برای آگاهی از اخبار بیشتر در آینده به صفحه‎ی ما سر بزنید.”

گرچه برخی از کاربران دقیقا ابراز داشته‎اند منتظر دریافت گوشی معروف نوکیا 3310 نیستند، بلکه نوکیا 6 جدیدتر و زیباتر و هم‎چنین دیگر گوشی‎های هوشمند برند نوکیا منظور آن‎ها است. برای این دسته از افراد، این شرکت فنلاندی پاسخ متفاوتی داشته است:

“@LuisHM1970 @LuisHM1970 سلام، ما قصد عرضه‎ی جهانی در نیمه‎ی دوم سال 2017 را داریم (آوریل – ژوئن). ما دقیق‎تر از این نمی‎توانیم چیزی بگوییم.”

معنای این خبر این است که به زودی به انتظارها خاتمه داده می‎شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود تا انتهای ماه بعدی شاهد ورود اسمارت‎فون‎های جدید نوکیا به بازار هستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال