تلفن‌های هوشمند اندرویدی نوکیا از سال 2016 وارد بازار خواهند شد

پس از خریداری نوکیا توسط مایکروسافت، محدودیت‌های بسیاری برای تولید تلفن‌های همراه جدید این شرکت تحمیل شد و به موجب قراردادی که به امضای طرفین رسید، شرکت نوکیا پذیرفت که نام تجاری مایکروسافت را بر روی محصولات خودش قرار دهد. با تمام این تفاسیر، سال آینده میلادی قرارداد همکاری این دو شرکت به پایان می‌رسد و […]

پس از خریداری نوکیا توسط مایکروسافت، محدودیت‌های بسیاری برای تولید تلفن‌های همراه جدید این شرکت تحمیل شد و به موجب قراردادی که به امضای طرفین رسید، شرکت نوکیا پذیرفت که نام تجاری مایکروسافت را بر روی محصولات خودش قرار دهد. با تمام این تفاسیر، سال آینده میلادی قرارداد همکاری این دو شرکت به پایان می‌رسد و مدیران این شرکت فنلاندی اعلام نموده‌اند که به زودی با تولید تلفن‌های هوشمند جدید به این صنعت باز گشته و حق خود را از آن باز پس خواهند گرفت.
در حال حاضر چنین به نظر می‌رسد که ریاست دفتر نوکیا در چین اعلام نموده است، که این شرکت در تلاش است تا رویای طرفداران خویش را محقق نماید و در راستای همین امر نیز در نظر دارد که به زودی فرایند تولید گوشی‌های اندرویدی خود را به احتمال زیاد در سیچوان چین آغاز کند. طبق گفته وی، مرکز توسعه و تحقیق این شرکت نیز به چین منتقل خواهد شد.
همانطور که اطلاع دارید نوکیا پیشتر هم با تولید تبلت اندروید N1 سری به این حوزه زده بود و توان خود را در بخش محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید آزموده بود، اما ورود این شرکت به بازار تلفن‌های هوشمند اندرویدی قطعا مخالفان و موافقان خود را داشته و حرف و حدیث‌های فراوانی را در سال ۲۰۱۶ میلادی به دنبال خواهد داشت.
برای آگاهی بیشتر در مورد این موضوع باید منتظر ماند و دید که آیا نوکیا خواهد توانست در این عرصه موفق شود و محبوبیت از دست رفته خویش را دوباره بازگرداند یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال