نوکیا G11 پلاس مجهز به باتری 5050 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.51 اینچی رونمایی شد

با اینکه فقط چند ماه از رونمایی نوکیا G11 نمیگذرد، اکنون نوکیا از نسخه پلاس این گوشی رونمایی کرده است. گوشی جدید G11 پلاس مجهز به نمایشگر 6.51 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز است. همچنین این گوشی می تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی […]

با اینکه فقط چند ماه از رونمایی نوکیا G11 نمیگذرد، اکنون نوکیا از نسخه پلاس این گوشی رونمایی کرده است. گوشی جدید G11 پلاس مجهز به نمایشگر 6.51 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز است. همچنین این گوشی می تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی نوکیا G11 پلاس در بالای نمایشگر خود میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در برش قطره ای است. در پنل پشتی با طراحی بافت دار نیز ماژول دوربین بهمراه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی کمکی خواهد بود.

هنوز مدل تراشه بکار رفته در این گوشی مشخص نشده است اما نوکیا در این گوشی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. این حافظه می تواند با کمک کارت حافظه تا 512 گیگابایت افزایش یابد. با توجه به اینکه سیستم عامل این گوشی مشخص نشده اما احتمالا نوکیا از اندروید 12 در این گوشی استفاده کرده است. ظرفیت باتری این دستگاه نیز بطور دقیق مشخص نیست اما با توجه به گفته شرکت سازنده که می تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد احتمالا مانند G11 به باتری 5050 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. زمان عرضه و قیمت این گوشی بطور رسمی اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال