نوکیا G11 Plus مجهز به دوربین ۵0 مگاپیکسلی قبل از پایان سال معرفی می شود

نوکیا پیش از پایان سال از گوشی G11 Plus مجهز به دوربین ۵0 مگاپیکسلی به همراه چند مدل گوشی دیگر رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود عدم بازاریابی قدرتمند نوکیا در بازار گوشی های هوشمند به نظر می رسد این شرکت کم کم توانسته است خود را در […]

نوکیا پیش از پایان سال از گوشی G11 Plus مجهز به دوربین ۵0 مگاپیکسلی به همراه چند مدل گوشی دیگر رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود عدم بازاریابی قدرتمند نوکیا در بازار گوشی های هوشمند به نظر می رسد این شرکت کم کم توانسته است خود را در بین سه برند پرفروش بریتانیا قرار دهد و یکی از مدل های معرفی شده در سال ۲۰۲۱ توانسته موفقیت آمیز عمل کند.

 این شرکت قصد دارد به زودی سه مدل جدید از گوشی های خود را معرفی کند و احتمالاً در نیمه دوم سال نیز سه مدل دیگر عرضه می شود. مدل پایه این گوشی ها Nokia G11 و Nokia G21  است که در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شدند. اکنون نیز این شرکت روی گوشی هوشمند جدیدی به نام نوکیا جی ۱۱ پلاس کار . هنوز مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است اما احتمال می رود در آن از پردازنده Unisoc استفاده شده باشد. نوکیا در گوشی جی ۱۱ از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج استفاده کرده بود. اما به نظر می‌رسد در مدل پلاس از یک دوربین ۵0 مگاپیکسلی همانند آنچه در نوکیا G21 قرار داشت استفاده کند.

هنوز تاریخ دقیق معرفی دستگاه مشخص نشده است اما احتمالاً نوکیا جی ۱۱ پلاس همراه با دو گوشی دیگر عرضه خواهد شد. گزارش‌های غیررسمی نیز نشان می دهد اچ ام دی گلوبال قبل از پایان سال ۲۰۲۲ سه مدل دیگر گوشی نیز عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال