احتمالاً نوکیا روی گوشی پرچمدار N73 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کار میکند

در حالی که گفته می‌شود شرکت HMD برنامه ای برای تولید گوشی های پریمیوم و پرچمدار ندارد، اما خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً این شرکت روی یک گوشی پرچمدار به نام N73 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کار میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یک ماه پیش شرکت HMD Global […]

در حالی که گفته می‌شود شرکت HMD برنامه ای برای تولید گوشی های پریمیوم و پرچمدار ندارد، اما خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً این شرکت روی یک گوشی پرچمدار به نام N73 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کار میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یک ماه پیش شرکت HMD Global در بیانیه ای اعلام کرد به این زودی ها گوشی های پرمیوم و پرچمدار عرضه نخواهد کرد. اما گزارش های جدید نشان می‌دهد این شرکت روی گوشی پرچمدار جدید کار می کند که پیش از این نیز با همین نام در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شده بود.

رندرهایی نیز از گوشی نوکیا N73 منتشر شد که طراحی این گوشی را نشان میدهد. این گوشی در لبه های بالایی به صورت صاف و در لبه‌های کناری به صورت خمیده طراحی شده است. در پنل پشتی نیز دوربین های پنجگانه به همراه فلاش دوگانه در یک قابی شبیه نوک چاقو قرار گرفتند. دوربین اصلی که بزرگترین لنز را خواهد داشت در بالا و ۴ لنز دیگر به صورت عمودی در زیر آن قرار دارند. طبق گزارش های جدید نوکیا این گوشی را با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ عرضه می کند که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود و تا کنون هیچ سازنده  از این دوربین در گوشی خود استفاده نکرده است. فناوری به کار گرفته شده در این حسگر در برخی مکان ها پیکسل ها را به صورت ۲×۲ یا ۴×۴ ترکیب خواهد کرد. همچنین قابلیت تهیه ویدیوی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را نیز خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال