نوکیا به دنبال عرضه گوشی پرچمدار با نمایشگر بدون حاشیه

نوکیا یک گوشی پرچمدار برای معرفی آماده کرده است که دارای نمایشگر بدون حاشیه و مشخصات فنی بالا است. این گوشی با نام Magic Max دارای نرم افزار کاملا بازطراحی شده خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون نوکیا موفق به عرصه گوشی پرچمدار مناسبی نشده است. با وجودی که این […]

نوکیا یک گوشی پرچمدار برای معرفی آماده کرده است که دارای نمایشگر بدون حاشیه و مشخصات فنی بالا است. این گوشی با نام Magic Max دارای نرم افزار کاملا بازطراحی شده خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون نوکیا موفق به عرصه گوشی پرچمدار مناسبی نشده است. با وجودی که این برند از مدت ها پیش در جهان شناخته شده است. اما اکنون وضعیت این برند فنلاندی چندان مناسب نیست. از زمان عرضه گوشی های هوشمند برند نوکیا نیز دچار افول شد. از آن زمان نوکیا جای خود را به برندهای دیگر مانند اپل و سامسونگ سپرد.

خبرهای جدید در مورد این شرکت نشان می دهد احتمالا وضعیت نوکیا در آینده ای نزدیک دچار تغییر خواهد شد. این شرکت اخیرا لوگوی جدیدی را برای خود طراحی کرده است. همچنین محصولات این شرکت به رابط کاربری جدیدی مجهز خواهند شد که می تواند در انیمیشن ها و ظاهر آنها تغییرات زیادی اعمال کند. طبق گزارش گیزچاینا، این برند فنلاندی خود را برای ورود به بازار گوشی های هوشمند آماده می کند. هدف اینده این شرکت ساخت یک گوشی هوشمند جدید با رابط کاربری جذاب و طراحی جدید است.

گوشی جدید نوکیا با نام Magic Max عرصه خواهد شد. طبق خبرهای منتشر شده رابط کاربری این دستگاه Pure UI است و از طراحی منحصربفرد و آشنا استفاده خواهد کرد. نوکیا در این گوشی از لبه های تخت استفاده خواهد کرد که احتمالا از آیفون ۱۴ الهام گرفته شده است. همچنین حاشیه های این دستگاه بسیار نازک بوده و بطوریکه با در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر منتقل میشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال