تلویزیون هوشمند نوکیا با سایز 55 اینچی معرفی شد

شرکت نوکیا در نهایت پس از مدت ها انتظار به رونمایی تلویزیون هوشمند جدید 55 اینچی 4K خود پرداخت که در همکاری با شرکت فلیپ کارت هند برای این کشور در نظر گرفته شده است. در ماه های اخیر شرکت های بسیاری چون هوآوی، آنر، وان پلاس و موتورولا عرضه تلویزیون هوشمند با برند خود […]

شرکت نوکیا در نهایت پس از مدت ها انتظار به رونمایی تلویزیون هوشمند جدید 55 اینچی 4K خود پرداخت که در همکاری با شرکت فلیپ کارت هند برای این کشور در نظر گرفته شده است.

در ماه های اخیر شرکت های بسیاری چون هوآوی، آنر، وان پلاس و موتورولا عرضه تلویزیون هوشمند با برند خود را آغاز کردند. نوکیا نیز در همکاری با خرده فروش مطرح هندی یعنی فلیپ کارت تصمیم گرفت تلویزیون هوشمندی را در بازار هند با برند خود عرضه کند.

به تازگی این تلویزیون هوشمند با سایز 55 اینچی و وضوح تصویر 4K Ultra-HD LED معرفی شد. محصول تازه نوکیا از فناوری های کیفیت تصویر Dolby Vision و Intelligent Dimming Technology, HDR 10 پشتیبانی کرده و از این وضوح بالایی دارد.

همچنین از فناوری MEMC هم پشتیبانی می کند که موجب لگ کمتر در پردازش تصویر می شود. این اولین تلویزیونی است که پردازنده چهار هسته ای PureX با فرکانس 1 گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Mali 450MP4 برای آن در نظر گرفته می شود. حافظه رم 2.25 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی با سیستم عامل اندروید 9 تی وی، باید محصول تازه معرفی شده نوکیا را برتر از بسیاری دیگر دانست.

در بخش اسپیکر از بلندگو 24 واتی JBL با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس بهره می برد. البته برای تجربه صوتی فراگیر فناوری های مختلفی چون Dolby Audio, Dolby Digital و DTS TruSurround فراهم آمده است.

این تلویزیون 55 اینچی 4K HDR بزودی با قیمت 41999 روپیه وارد بازار هند می شود و مشخص نیست آیا در چین هم به فروش می رسد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال