نوکیا توسعه شبکه 5G در استرالیا را به عهده گرفت

ودافون به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی فعال در استرالیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که توسعه زیرساخت های لازم برای اینترنت 5G را به شرکنت فنلاندی نوکیا سپرده است. پیش از این توسع این زیرساخت ها به هواوی سپرده شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از ZDNet، […]

ودافون به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی فعال در استرالیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که توسعه زیرساخت های لازم برای اینترنت 5G را به شرکنت فنلاندی نوکیا سپرده است. پیش از این توسع این زیرساخت ها به هواوی سپرده شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از ZDNet، هواوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در جهان محسوب میشود. اکنون بسیاری از کشورهای جهان به دو دسته تقسیم شده اند. نیمی از این کشورها نگران مسائل امنیتی و نگرانی احتمال جاسوسی این شرکت چینی را دارند. برخی دیگر نیز نسبت به اتهامات مطرح شده نسبت به این کشور بی تفاوت بوده اند و در برقراری اینترنت نسل پنجم با این شرکت همکاری داشته اند.

پس از اجرای برنامه توسعه تیم ارتباطات موبایل توسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) و تحت نظر سازمان ملل برای سال 2020، بسیاری از اپراتورهای اینترنت و موبایل در جهان به دنبال رقابت با یکدیگر در تعیین نسل پنجم شبکه موبایل در جهان هستند. بسیاری از غول های تکنولوژی در جهان تلاش دارند تا بتوانند در رده اولین سرویس دهنده اینترنت نسل پنجم در جهان قرار بگیرند. از بزرگترین آنها میتوان نوکیا، هواوی، تی موبایل، اسپرینت، ورایزن، اریکسون و غیره را نام برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال