نوکیا پس از ۴۵ سال از لوگوی جدید رونمایی کرد

نوکیا اعلام کرد پی از دهه ها فعالیت اکنون قصد دارد در آستانه کنگره جهانی موبایل هویت برند خود را تغییر دهد. این شرکت به جای لوگوی قبلی که حدود ۴۵ سال از تغییر آن می گذرد، از یک لوگوی جدید نیز رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا اعلام کرد […]

نوکیا اعلام کرد پی از دهه ها فعالیت اکنون قصد دارد در آستانه کنگره جهانی موبایل هویت برند خود را تغییر دهد. این شرکت به جای لوگوی قبلی که حدود ۴۵ سال از تغییر آن می گذرد، از یک لوگوی جدید نیز رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا اعلام کرد در حال ایجاد تغییرات جدیدی در هویت برند خود است. این تغییرات می تواند نوید دهنده تغییراتی در رابطه با رشد این برند باشد.

طبق گزارش منتشر شده توسط رویترز، در لوگوی جدید نوکیا شاهد ۵ شکل متفاوت هستیم. این پنج شمل سازنده نام NOKIA هستند. رنگ آبی این لوگو نیز تغییر خواهد کرد و بنابر صفحه ای که در آن ظاهر میشود می تواند رنگ های مختلف به خود بگیرد.

پکا لوندمارک، مدیر عامل نوکیا، پیش از این نوکیا پیوند محکمی با تولید تلفن های هوشمند داشت. اما اکنون شرکت فناوری های تجاری محسوب میشویم. این سخنان در حالی بیان شد که فاصله بسیار کمی تا برگزاری کنگره موبایل در بارسلون داریم.

نوکیا در سال ۲۰۲۰ صاحب مدیر عامل جدید شد. این فرد از زمان ورود به دنبال اجرای استراتژی های تازه در این شرکت بود. این استراتژی ها شامل بازنشانی، شتاب دهی و توسعه است. به نظر می رسد نوکیا اکنون مرحله بازنشانی را پست سر گذاشته و وارد مرحله دوم شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال