نوکیا در سال ۲۰۲۱ نیز به رونمایی از چندین گوشی هوشمند ادامه خواهد داد

در سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از چندین مدل گوشی نوکیا بوده‌ایم و انتظار می‌رود این شرکت مدلهای جدیدی از گوشی‌های خود را با مشخصات مختلف روانه بازار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی نوکیا در سال ۲۰۲۰ از چند گوشی هوشمند رونمایی کرده و این شرکت سعی دارد در سال […]

در سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از چندین مدل گوشی نوکیا بوده‌ایم و انتظار می‌رود این شرکت مدلهای جدیدی از گوشی‌های خود را با مشخصات مختلف روانه بازار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی نوکیا در سال ۲۰۲۰ از چند گوشی هوشمند رونمایی کرده و این شرکت سعی دارد در سال ۲۰۲۱ نیز به این روند ادامه دهد. سری گوشی های پرچم دار این شرکت احتمالاً از فناوری 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. ارزان ترین گوشی این کمپانی به نام نوکیا ۱.۴ در سه ماهه اول میلادی عرضه خواهد شد و نسبت به مدل های قبلی این خانواده به دوربین قدرتمند تر و سخت افزار بهبود یافته مجهز خواهد بود. همچنین سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی قرار داده شده است.

 مدل های دیگر نوکیا ۶.۳ و ۶.۴ از نوع 5G خواهد بود که تا اوایل می ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شود. در این گوشی از اسنپدراگون ۴۸۰ و مودم 5G استفاده شده است و دوربین چهارگانه آن نیز با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود.

 مدل های بعدی نوکیا ۷.۳ و ۷.۴  5G هستند که نمایشگر ۶.۱ اینچی آنها از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی میکنند. چیپست نوکیا ۷.۳ و ۷.۴ از نوع اسنپدراگون ۶۹۰ و دوربین سلفی آن ۲۴ مگاپیکسل است. دوربین چهارگانه نیز در پشت این گوشی با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال