ادغام شدن نوکیا با اریکسون؛ رقابت برای کسب تکنولوژی 5G

شرکت نوکیا قصد دارد تا بار دیگر شانس خود را برای رقابت در دنیای تکنولوژی امتحان کند. این شرکت برای حضور در رقابت با هواوی و ZTE تلاش دارد تا با اریکسون ادغام شود. بنظر می رسد نوکیا به تنهایی توانایی به چالش کشیدن رقبا در تکنولوژی 5G را ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

شرکت نوکیا قصد دارد تا بار دیگر شانس خود را برای رقابت در دنیای تکنولوژی امتحان کند. این شرکت برای حضور در رقابت با هواوی و ZTE تلاش دارد تا با اریکسون ادغام شود. بنظر می رسد نوکیا به تنهایی توانایی به چالش کشیدن رقبا در تکنولوژی 5G را ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از بلومبرگ، بنظر میرسد که فشارهای بسیاری بر روی نوکیا بوده و این شرکت را مجبور کرده تا به فکر ادغام با دیگر شرکت ها و یا جابجایی بازار سرمایه کند. ادغام می تواند بهترین کمک برای این شرکت باشد. در شرایطی که ارزش سهام این شرکت به یک سوم کاهش پیدا کرده و با چالش های مختلفی در آینده نیز مواجه خواهد بود.

ادغام نوکیا با اریکسون به راحتی انجام نخواهد شد و نوکیا در این مورد نیز با مشکلات فراوانی روبرو خواهد بود. در هر صورت این شرکت برای سرمایه گذاری های اولیه در تکنولوژی 5G نیازمند سیر صعودی درآمد است. افزایش درآمد نیز برای این شرکت تا یکسال آینده دور از انتظار خواهد بود. خرید آلکاتل توسط این شرکت در  سال گذشته نیز سودآور نبوده و کمکی به نوکیا نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال