سرویس جدید نوکیا انتقال داده را از طریق بلاک چین و به روشی ایمن ممکن می کند

سرویس جدید نوکیا که بر پایه بلاک چین توسعه داده شده است کاربران را قادر می‌کند تا برای انتقال داده از روش ایمنی استفاده کنند. در این سرویس می توان از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از کوین تلگراف، نوکیا اخیرا […]

سرویس جدید نوکیا که بر پایه بلاک چین توسعه داده شده است کاربران را قادر می‌کند تا برای انتقال داده از روش ایمنی استفاده کنند. در این سرویس می توان از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از کوین تلگراف، نوکیا اخیرا سرویس جدیدی به نام بازار داده های نوکیا (Nokia Data Marketplace) راه اندازی کرده است. در این سرویس از فناوری بلاک چین برای سازمان ها استفاده خواهد شد. قرار است از این سرویس برای تراکنش داده و تجزیه و تحلیل آن با کمک زیرساخت بلاک چین و در یک چارچوب خصوصی استفاده شود. بدین ترتیب کلیه مشترکان نوکیا با کمک شبکه بلاک چین این شرکت قادر به استفاده از مزایای فناوری غیر متمرکز و ایمن خواهند بود.

 در بیانیه نوکیا در مورد معرفی این سرویس آمده است: قرار است سرویس جدید خدماتی مانند شارژ خودروی برقی و یا درآمدزایی از داده های مربوط به محیط زیست و یا زنجیره تامین را ارائه کند. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند در حوزه‌های گوناگون مانند حمل و نقل، انرژی، شهرهای هوشمند و حتی مراقبت های بهداشتی از این سرویس بهره مند شوند.

مدیر بخش ابری نوکیا در مورد بازار داده این شرکت می‌گوید: با استفاده از این سرویس چشم انداز جدیدی به مشتریان ارائه خواهد شد که از طریق مدلهای ارائه شده آنها را قادر به پیش بینی وضعیت آینده و دریافت درآمدهای اضافه خواهد کرد. علاوه بر آن این سرویس جدید می‌تواند از طریق یادگیری در حوزه هوش مصنوعی نیز پیشرفت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال