اطلاعات جدیدی از گوشی نوکیا C1 منتشر شد

بعد از اینکه مایکروسافت در قراردادی ناتمام بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد بسیاری معتقد بودند که نوکیاه هرگز به بخش گوشی‌های هوشمند باز نمی‌گردد. اما در چند مدت گذشته شایعات خلاف نظر کارشناسان را ثابت کردند و اعلام شد که نوکیا به زودی و پس از پایان قرارداد قصد دارد بار دیگر وارد عرصه‌ی […]

بعد از اینکه مایکروسافت در قراردادی ناتمام بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد بسیاری معتقد بودند که نوکیاه هرگز به بخش گوشی‌های هوشمند باز نمی‌گردد. اما در چند مدت گذشته شایعات خلاف نظر کارشناسان را ثابت کردند و اعلام شد که نوکیا به زودی و پس از پایان قرارداد قصد دارد بار دیگر وارد عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند شود. این خبر در ابتدا توسط مدیرعامل این کمپانی تکذیب شد اما با گذشت کمی زمان و لو رفتن تصاویر بیشتر از گوشی‌های نوکیا به واقعیت تبدیل شد.

حال به نظر می‌رسد اولین رندر‌های منتشر شده از گوشی نوکیا C1 منتشر شده باشد. رندر منتشر شده از این گوشی در وبسایت چینی Weibo منتشر شده است. بنابراین نمی‌توان مطمئن بود که آیا رندر منتشر شده به طور رسمی توسط نوکیا ساخته شده یا این که کاربران دست به طراحی این رندر زده‌اند. بنابراین نمی‌توان به تصویر منتشر شده اطمینان خاصی داشت.

از جمله شایعات منتشر شده در مورد مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720p اشاره کرد. سنسور دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی و جلوی گوشی قرار گرفته است. انتظار می‌رود نوکیا از چیپست اینتل و رم 2 گیگابایتی برای این گوشی استفاده کند که آن را تبدیل به یک گوشی میان‌رده خواهد کرد.

از جمله مشخصات دیگری که می‌توان با توجه به رندر منتشر شده دریافت، بدنه‌ای تمام پلاستیک یا فلز می‌باشد که دارای قطر بسیار کمی نیز می‌باشد. هنوز مشخص نیست که نوکیا چه برنامه‌ای را در ذهن خود می‌پروراند اما سال آینده باید منتظر رقابت سخت این کمپانی با دیگر کمپانی‌های مطرح در این زمینه نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال