توسعه دهندگان اپ های غیر بازی در اروپا می توانند از سیستم های پرداخت جایگزین استفاده کنند

گوگل اعلام کرد با هدف تبعیت از مقررات جدید اتحادیه اروپا به نام قانون بازارهای دیجیتال از این پس توسعه‌دهندگان اپ های غیر بازی می توانند سیستم های پرداخت جایگزین را به کاربران ارائه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پیش از اجرایی شدن قانون بازارهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۳ قصد […]

گوگل اعلام کرد با هدف تبعیت از مقررات جدید اتحادیه اروپا به نام قانون بازارهای دیجیتال از این پس توسعه‌دهندگان اپ های غیر بازی می توانند سیستم های پرداخت جایگزین را به کاربران ارائه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پیش از اجرایی شدن قانون بازارهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۳ قصد دارد برخی تغییرات را با هدف برآورده کردن نیاز کاربران ایجاد کند. به همین دلیل اکنون توسعه‌دهندگان می توانند از سرویس‌های پرداخت جایگزین برای کاربران استفاده کنند. البته هنوز این توسعه دهندگان باید کارمزد یک میلیون دلار درآمد اولیه خود را به گوگل بپردازند.

 طبق اعلام گوگل در وبلاگ خود این شرکت حدود سه درصد از کارمزد سرویس های دیگر را کاهش داده و تنها ۱۲ درصد از هر تراکنش کارمزد دریافت می کند. بدین ترتیب در صورتی که درآمد توسعه دهندگان از مبلغ یک میلیون دلار بیشتر باشد رقم کارمزد نیز به ۲۷ درصد می رسد. به گفته گوگل این رقم نشان دهنده ارزش پلتفرم اندروید و سیستم سرویس های گوگل پلی خواهد بود و ربطی به پردازش و پرداخت‌ها ندارد. بنابراین اپلیکیشن های ارائه دهنده سرویس های پرداخت جایگزین از این فروشگاه حذف نخواهند شد. اما باید با رعایت استانداردهای گوگل این سیستم های پرداختی استفاده شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال