کاربران عادی تلگرام نیز به قابلیت استوری مجهز می‌شوند

تلگرام به طور رسمی ارائه قابلیت استوری برای تمام کاربران اعم از عادی و اشتراکی را تائید کرد. در هال ناصر استقا ع از ابن ویژگی تنها به کاربران طرح پریمیوم ارائه میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نهایت تلگرام با توجه به درخواست های بیشمار کاربران مجبور به ارائه ویژگی […]

تلگرام به طور رسمی ارائه قابلیت استوری برای تمام کاربران اعم از عادی و اشتراکی را تائید کرد. در هال ناصر استقا ع از ابن ویژگی تنها به کاربران طرح پریمیوم ارائه میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نهایت تلگرام با توجه به درخواست های بیشمار کاربران مجبور به ارائه ویژگی در استوری در پلتفرم خود شد. البته اکنون برخلاف انتظار این ویژگی در اختیار تمامی کاربران قرار ندارد و تنها کاربران سرویس پریمیوم می توانند از آن استفاده کنند. این پلتفرم در پاسخ به سوال کاربران به طور رسمی ارائه این قابلیت برای تمام کاربران را تائید کرد. تلگرام در توییتر از واژه به زودی در این توییت استفاده کرد. این حساب تلگرام در توییتر گفته است این قابلیت تنها در ماه جاری در اختیار کاربران اشتراکی خواهد بود و در آینده ای نزدیک همه کاربران به این قابلیت دسترسی خواهند داشت. احتمالا یک هفته دیگر این قابلیت برای عموم عرضه شود.

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام پیش از این از موضع گیری خود در مقابل این قابلیت خبر داده بود. اما در نهایت با توجه به درخواست پر تعداد کاربران مجبور شد تا این ویژگی را به تلگرام اضافه کند. زیرا معتقد است اکنون تمام شبکه اجتماعی به این قابلیت مجهز هستند. تفاوت استوری تلگرام با دیگر شبکه های اجتماعی مدت زمان نمایش آن است. کاربران تلگرام می توانند مدت زمان آن را برای ۶، ۱۲، ۲۴ و یا ۴۸ ساعت تنظیم کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال