کره شمالی در حال آماده سازی رمز ارز ویژه خود است

کره شمالی که چند ماه پیش کنفرانس ویژه ای را در ارتباط با رمز ارز و بلاک چین برگزار کرده بود ، اکنون در مرحله مطالعاتی توسعه رمز ارز اختصاصی خود قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از نشریه وایس ، کره شمالی اکنون مشغول تهیه رمز ارزهای ویژه […]

کره شمالی که چند ماه پیش کنفرانس ویژه ای را در ارتباط با رمز ارز و بلاک چین برگزار کرده بود ، اکنون در مرحله مطالعاتی توسعه رمز ارز اختصاصی خود قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از نشریه وایس ، کره شمالی اکنون مشغول تهیه رمز ارزهای ویژه خود است. این رمز ارزها هنوز نامگذاری نشده اند اما به احتمال زیاد شبیه بیت کوین و دیگر رمزارزها خواهند بود.

نماینده این کشور که در سازمان ملل مستقر است در این باره سکوت کرده است . اما گزارشات نشان میدهد که این پروژه اکنون در مراحل اولیه قرار دارد. کائو دی بنوس کارشناس آی تی اهل اسپانیا در این باره گفته است: این پروژه اکنون در مراحل مطالعاتی قرار دارد و کره شمالی فعلا برنامه ای برای دیجیتالی کردن وون ندارد.

در سال 2017 دولت کره شمالی یک دوره آنلاین آموزش رمز ارزها را در دانشگاه علوم و فناوری پیونگیانگ برگزار کرده بود. پس از ان نگرانی هایی در مورد حملات سایبری این کشور به صرافی های دیجیتال شدت گرفت. زیرا گزارش های متعدد نشان از عملیات های پیشرفته دولت کره شمالی در هک حکایت دارند. پس این کشور با وجود تحریم های متعدد توانمندی توسعه رمز ارز را خواهد داشت.

البته تولید رمز ارز در این کشور همانند آنچه که در ونژوئلا اتفاق افتاد و با توجه به تحریم های شدید آمریکا ، اجازه معامله در بخش های مختلف جهان را نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال