شرکت Nothing به جمع سازندگان گوشی های هوشمند می پیوندد

شرکت Nothing قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را به همین نام وارد بازار کند. این شرکت تازه تاسیس تاکنون تنها یک ایرباد به نام Nothing ear1 روانه بازار کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارل پی بنیانگذار شرکت Nothing است که در تأسیس شرکت وان پلاس نیز حضور داشته است. […]

شرکت Nothing قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را به همین نام وارد بازار کند. این شرکت تازه تاسیس تاکنون تنها یک ایرباد به نام Nothing ear1 روانه بازار کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارل پی بنیانگذار شرکت Nothing است که در تأسیس شرکت وان پلاس نیز حضور داشته است. یک منبع آگاه به نام موکول شارما اعلام کرد این شرکت قصد دارد در اوایل سال میلادی جدید اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است.

با توجه به اینکه Nothing همکاری هایی را با کوالکام داشته است احتمالا از تراشه اسنپدراگون این شرکت استفاده خواهدکرد. محصول پیشین این شرکت نوعی ایرباد شفاف است که داخل بدنه آن را میتوان دید. به نظر می رسد این شرکت به دنبال عرضه محصولاتی ساده و مینیمال است. با توجه به این رویکرد باید منتظر بود تا ببینیم این شرکت چه محصولی و با چه ویژگی‌هایی عرضه خواهد کرد.

خرید شرکت اینستا اندی توسط شرکت Nothing در اوایل سال میلادی نشان می‌دهد احتمالا Nothing در محصول خود از فناوری های مربوط به گوشی اینستا فون که پیش از این عرضه شده بود،  استفاده خواهد کرد. اینستافون پیش از این به دنبال ساخت یک اسمارت هاب با سیستم عامل Ambient OS بود. امکان دارد Nothing نیز به دنبال تولید آن باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال