Nothing اولین گوشی هوشمند خود را در ۲۰۲۳ با پردازنده اسنپدراگون عرضه می کند

توییت اخیر بنیانگذار برند Nothing از ورود این استارتاپ به بازار گوشی‌های هوشمند خبر می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارل پی بنیانگذار برند Nothing توییتی را اخیراً منتشر کرده که در آن به طور غیر مستقیم از ورود این استارتاپ به بازار گوشی‌های هوشمند خبر می دهد. پیش از این […]

توییت اخیر بنیانگذار برند Nothing از ورود این استارتاپ به بازار گوشی‌های هوشمند خبر می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارل پی بنیانگذار برند Nothing توییتی را اخیراً منتشر کرده که در آن به طور غیر مستقیم از ورود این استارتاپ به بازار گوشی‌های هوشمند خبر می دهد. پیش از این نیز شایعاتی در رابطه با ورود برند Nothing به بازار در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شده بود. در آن زمان کارل پی حدود ۹ بود که وان پلاس را ترک کرده بود.

توییت جدید کارل پی شامل عبارت Back on Android است. اگرچه وی در این جمله به طور مستقیم در رابطه با گوشی اندرویدی خود و ورود آن به بازار صحبتی نکرده است. برخی نیز این توییت را استفاده مجدد کارل پی از گوشی اندرویدی دانستند. زیرا وی سالها است که از گوشی‌های آیفون اپل استفاده می‌کند.

 البته در منشن های توییتر میتوان نوعی گردهمایی حساب کاربری اندروید و اسنپدراگون را مشاهده کرد. پیش از این نیز گزارش هایی در رابطه با استفاده از اسنپدراگون در گوشی های برند Nothing مطرح شده بود که هیچ کدام از آنها تایید نشدند. همچنین پیش از این از عرضه این گوشی در اوایل سال جاری میلادی خبر داده بودند و ممکن است این توییت کار لپی نیز نشاانه‌ای از رونمایی گوشی این شرکت در آینده نزدیک باشد.

 استارتاپ Nothing حدود یک سال پیش راه اندازی شد و در طول یک سال برای اولین بار است که بنیانگذارش به طور غیر مستقیم در رابطه با تولید گوشی های هوشمند اشاره کرده است. این شرکت در طول یک سال فعالیت خود تنها یک هدفون بی سیم شبیه به ایرپاد اپل به نمایش گذاشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال