گوشی تاشو ناتینگ فولد ۱ با ظاهری زیبا عرضه خواهد شد

انتشار طرح مفهومی گوشی تاشو ناتینگ فولد ۱ ظاهر زیبای آن را نشان می دهد. این گوشی می تواند دیگر سازندگان گوشی های تاشو را به چالش بکشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ناتینگ تاکنون تنها گوشی ناتینگ فون ۱ را عرضه کرده است. اکنون این شرکت قصد دارد یک گوشی […]

انتشار طرح مفهومی گوشی تاشو ناتینگ فولد ۱ ظاهر زیبای آن را نشان می دهد. این گوشی می تواند دیگر سازندگان گوشی های تاشو را به چالش بکشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ناتینگ تاکنون تنها گوشی ناتینگ فون ۱ را عرضه کرده است. اکنون این شرکت قصد دارد یک گوشی تاشو با نام ناتینگ فولد ۱ را نیز عرضه کند. هنوز این خبر از طرف شرکت ناتینگ تایید نشده است.‌اما اکانت رسمی این شرکت در توییتر تصویری از طرح مفهومی این گوشی را منتشر کرده است. در نگاه اول زیبایی این گوشی توجه را به خود جلب می کند.‌ همچنین می توان ارتباط آن را با ماهیت شرکت نیز متوجه شد.

طرح مفهومی منتشر شده به حدی واقعی به نظر می رسد که احتمالا ناتینگ نیز از آن الهام خواهد گرفت. یک طراح به نام براندون پل ابن طرح مفهومی را ساخته است. پس از انتشار این طرح مفهومی با استقبال گسترده ای از طرف کاربران مواجه شد. بطوری که حساب رسمی ناتینگ نیز آن را بازنشر داد.‌ از مهمترین ویژگی این رندر وجود چراغ هایی از نوع ال ای دی روی لولا است که آن را زیباتر کرده است.

همچنین در این طرح مفهومی لولای گوشی دارای شکلی جعبه ای و صاف است و علاوه بر آن دستگاه دارای ضخامت بسیار کم است. در صورتی که این محصول وارد بازار شود می تواند کاربران پیکسل فولد و گلکسی فولد را نیز به خود جذب کند. حاشیه های بسیار باریک نمایشگر نیز از دیگر ویژگی این طرح مفهومی است. البته امکان دارد این شرکت چنین گوشی تاشو یی در آینده عرضه نکند و تنها ناتینگ فون ۲ را با سخت افزار قدرتمند عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال