نسخه‌ی چهارم از لانچر “Nova”، گوشی‌هوشمند شما را همانند اندروید 5.0 خواهد کرد!

یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های دگرگونی شمل ظاهری سیستم‌عامل اندروید، نصب یک لانچر زیبا بر روی آن می‌باشد تا علاوه بر تغییر شکل ظاهری، امکانات بسیار زیادی نیز به آن اضافه شود. یکی از محبوب‌ترین لانچرهایی که تا کنون برای این سیستم‌عامل ساخته شده و کاربران زیادی را به سوی خود کشانده، لانچر قدرتمند […]

یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های دگرگونی شمل ظاهری سیستم‌عامل اندروید، نصب یک لانچر زیبا بر روی آن می‌باشد تا علاوه بر تغییر شکل ظاهری، امکانات بسیار زیادی نیز به آن اضافه شود. یکی از محبوب‌ترین لانچرهایی که تا کنون برای این سیستم‌عامل ساخته شده و کاربران زیادی را به سوی خود کشانده، لانچر قدرتمند “Nova” می‌باشد که به تازگی نسخه‌ی چهارم از آن تحت عنوان “Nova Luncher 4.0” منتشر شده است.

سازندگان اعلام کرده‌اند که هدف اصلی آنها در نسخه‌ی چهارم این لانچر، استفاده‌ی کامل از “طراحی متریال” (Material Design) می‌باشد، چیزی که در اندورید 5.0 و نسخه‌های جدیدتر آن شاهد آن هستیم. نسخه‌ی جدید Nova Luncher با آیکون‌های جدید، تصاویر بسیار و طراحی کاملا متفاوت در کنار امکانات جدید همراه شده و ویژگی‌های جدید آن سبب شده تا این لانچر، محبوب‌تر از گذشته شود. حالا کاربران قادر خواهند بود تا در صفحه‌ی اصلی یا “Home Screen” خود، اندازه‌ی آیکون‌ها و فونت آنها را تغییر دهند.

پیش از این نیز Nova Luncher یکی از محبوب‌ترین لانچرهای موجود در Google Play بود و با عرضه‌ی این آپدیت، حالا این لانچر قدرتمندتر از گذشته است. قیمت این لانچر، 4 دلار است اما می‌توان نسخه‌های غیر پولی را مستقیما از فروشگاه گوگل، دریافت نمود.

در ادامه می‌توانید تصاویری رسمی از نسخه‌ی چهارم این لانچر ار مشاهده نمایید:

Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 2 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 3 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 4 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 5 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 6 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 7 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 8 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 9 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness 10 Nova Launcher 4.0 update brings more Material Design goodness

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال