لانچر محبوب Nova همراه با Material Design در بروزرسانی جدید

توسعه‌دهنده‌ی لانچر محبوب Nova، آقای Kevin Barry، یک برزورسانی جدید را برای لانچر محبوب خود عرضه کرده که در آن، شکل ظاهری لانچر به صورت کلی تغییر و طراحی متریال (Material Design)، به خوبی در آن پیاده شده است. هدف Kevin Barry از عرضه‌ی این بروزرسانی، هر چه نزدیکتر شدن شکل ظاهری لانچر Nova به نسخه‌ی […]

توسعه‌دهنده‌ی لانچر محبوب Nova، آقای Kevin Barry، یک برزورسانی جدید را برای لانچر محبوب خود عرضه کرده که در آن، شکل ظاهری لانچر به صورت کلی تغییر و طراحی متریال (Material Design)، به خوبی در آن پیاده شده است. هدف Kevin Barry از عرضه‌ی این بروزرسانی، هر چه نزدیکتر شدن شکل ظاهری لانچر Nova به نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل گوگل، اندروید، می‌باشد.

اما این بروزرسانی جدید، انیمیشن‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند گه آن را زیباتر از گذشته کرده است. شاید تنها چیز دیگری که بتوان به آن اشاره کرد، عوض شدن جای جستجوگر گوگل باشد. البته نباید آیکون جدیدی که به این لانچر اضافه شده را نیز فراموش کرد! بلکه یک آیکون جدید! نسخه‌ی جدید لانچر Nova، به صورت پیش‌فرض، آیکون‌های بزرگتری داشته و حداکثر اندازه‌ای که برای آیکون‌ها نیز در نظر گرفته شده، 150 درصد می‌باشد.

Nova Launcher undergoes major Material Redesign 2

این برورسانی جدید می‌تواند تا حد زیادی شما را به اندروید آبنبات‌چوبی نزدیک کند. حالا امکان عوض کردن رنگ صفحه‌ی شاخص یا صفحه‌ی اصلی وجود دارد و به راحتی می‌توان در آنها ویجت‌ها را قرار داد.

Nova Launcher undergoes major Material Redesign 3

یکی از ویژگی‌های جذابی که در لانچر Nova وجود دارد، امکان اضافه کردن تعداد نامحدودی صفحه‌ی اصلی یا میز کار (Desktop) به لانچر می‌باشد که سبب شده، کاربران از شکل کلاسیک و قدیمی این لانچر، تا حد زیادی دور شوند. البته این بروزرسانی، سبب نشده تا تم‌های ساخته شده توسط افراد مختلف غیرفعال شوند، بلکه می‌تواند ویژگی‌های بیشتری را برای توسعه‌دهندگان به همراه داشته باشد.

Nova Launcher undergoes major Material Redesign 4

اگر قصد دارید تا شکل ظاهری تلفن اندرویدی خود را دگرگون سازید، می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی آن را از این لینک دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال