امکان ایجاد فایل‌های آفیس به OneDrive می‌آید

اگر به یاد داشته باشید، نسخه‎ی iOS اپلیکیشن وان‎درایو توسط مایکروسافت با قابلیت ایجاد فایل‎های ورد، اکسل و پاورپوینت آپدیت شد. حالا باید اعلام کنیم که نسخه‎ی اندرویدی این اپلیکیشن نیز دارای این قابلیت است. این قابلیت در به‎روزرسانی جدیدی لحاظ شده است و برای نسخه‎ی اندروید OneDrive عرضه شده است. جدا از این، به […]

اگر به یاد داشته باشید، نسخه‎ی iOS اپلیکیشن وان‎درایو توسط مایکروسافت با قابلیت ایجاد فایل‎های ورد، اکسل و پاورپوینت آپدیت شد. حالا باید اعلام کنیم که نسخه‎ی اندرویدی این اپلیکیشن نیز دارای این قابلیت است.

این قابلیت در به‎روزرسانی جدیدی لحاظ شده است و برای نسخه‎ی اندروید OneDrive عرضه شده است. جدا از این، به دنبال این قابلیت کاربران به صورت آنی در زمانی که به فایل به اشتراک‎گذاری شده‎ای دسترسی پیدا می‎شود، نوتیفیکیشن دریافت می‎کنند.

و در نهایت باید اشاره داشت به دنبال این به‎روزرسانی قابلیت جدید SharePoint دیده می‎شود که به کاربران اجازه می‎دهد سایت‎های SharePoint خود را از داخل خود اپلیکیشن مشاهده و مدیریت کنند. گرچه این قابلیت تنها در اختیار کاربران تجاری وان‎درایو قرار می‎گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال