قابلیت ارسال ویدئو در قسمت نظرات پست‌ها به شبکه اجتماعی فیس‌بوک اضافه شد

فیس‎بوک از قابلیت جدیدی به اسم Videos in Comments (ویدئوها در نظرات) رونمایی کرده است. همان‎طور که اسم این ویژگی جدید اشاره دارد، این قابلیت به شما اجازه می‎دهد که در نظرات و پاسخ به پست‎ها یک ویدئو آپلود‎ کنید، امری که به گفته‎ی این شرکت باعث “شکل‎گیری گفتگوهای وسیع‎تر و درگیرکننده‎تر می‎شود”. باب بالدوین […]

فیس‎بوک از قابلیت جدیدی به اسم Videos in Comments (ویدئوها در نظرات) رونمایی کرده است. همان‎طور که اسم این ویژگی جدید اشاره دارد، این قابلیت به شما اجازه می‎دهد که در نظرات و پاسخ به پست‎ها یک ویدئو آپلود‎ کنید، امری که به گفته‎ی این شرکت باعث “شکل‎گیری گفتگوهای وسیع‎تر و درگیرکننده‎تر می‎شود”.

gsmarena_001

باب بالدوین (Bob Baldwin) از شرکت فیس‎بوک در پستی اختصاصی مطرح کرد که این قابلیت در اوایل امسال در ‎50مین رویداد Hackathon (هکاتون: ماراتن برنامه‌نویسی) این شرکت توسعه داده شده بود.

او گفت “در هکاتون، ما در تمام روز با سرعت هرچه‎ تمام‎تر کدنویسی کردیم، با فرا رسیدن شب احساس کردیم که بخش‎های مختلف پازل در کنار هم دارند قرار می‎گیرند. اندکی از نیمه‎شب گذاشته بود، که توانستیم این قابلیت را تقریبا بر روی اپلیکیشن‎های دسکتاپی و موبایل اجرا کنیم. و زمانی که در هفته‎ی بعد تلاش خود را به کارکنان دوست خود نشان دادیم، از ته دل عاشق آن شدند!”

این قابلیت در محیط وب دسکتاپ و سیستم‎عامل‎های اندروید و iOS پشتیبانی می‎شود و تمامی کاربران جهانی این شبکه‎ی اجتماعی از هم‌اکنون به آن دسترسی خواهند داشت. باید اشاره داشت که فیس‎بوک در حال حاضر امکان قرار دادن تصاویر، استیکر و ایموجی‎ (شکلک) در قسمت نظرات را در اختیار شما قرار داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال