NuAns با ویندوز 10 خداحافظی می‌کند

در اواخر سال ۲۰۱۵، شرکت ژاپنی NuAns گوشی‌هوشمند جدیدی را با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا مبتنی بر پلتفرم ویندوز ۱۰ منتشر کرد. این گوشی که نهایتا NuAns Neo نام گرفت قرار شد که توسط کمپین کیک‌استار به صورت بین‌المللی عرضه شود اما با توجه به استقبال نه‌چندان زیاد کاربران، نتوانست حرف زیادی را برای گفتن داشته باشد. […]

در اواخر سال ۲۰۱۵، شرکت ژاپنی NuAns گوشی‌هوشمند جدیدی را با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا مبتنی بر پلتفرم ویندوز ۱۰ منتشر کرد. این گوشی که نهایتا NuAns Neo نام گرفت قرار شد که توسط کمپین کیک‌استار به صورت بین‌المللی عرضه شود اما با توجه به استقبال نه‌چندان زیاد کاربران، نتوانست حرف زیادی را برای گفتن داشته باشد. به گفته‌ی کارشناسان، عدم استقبال کاربران از این گوشی‌هوشمند زیبا، سیستم‌عامل ویندوزموبایل آن بوده است که امروزه دیگر طرفدار آن‌چنانی ندارد.

حالا این شرکت که از تجربه‌ی تلخ پیشین خود درس عبرت گرفته، تصمیم دارد تا گوشی‌هوشمند جدیدی را منتشر کند. این‌بار، گوشی جدید شرکت NuAns مبتنی بر ویندوز ۱۰ نخواهد بود بلکه با اندروید ۷.۱ روانه بازار خواهد شد.

گفته می‌شود این گوشی که احتمالا Neo Reloaded نام خواهد گرفت همان قابلیت‌های شخصی سازی گوشی قبلی را خواهد داشت. بنابراین کاربران می‌توانند قاب پشتی گوشی را به شکل مورد علاقه‌ی خود تعویض کنند. علاوه بر این، گمان می‌رود که گوشی Neo Reloaded همانند گوشی Neo یک گوشی میان‌رده باشد.

برهمین اساس، گوشی مورد بحث به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. گوشی‌هوشمند NuAns Neo Reloaded توسط چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای پشتیبانی می‌شود و در کنار آن پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه و دریافت گواهینامه‌ی ضد آب IP54 را به همراه خواهد داشت. رم تعبیه شده بر روی این گوشی ۳ گیگابایتی خواهد بود و باتری گنجانده شده نیز 3450 میلی‌آمپر ساعت تعیین شده است.

در حال حاظر مشخص نیست که آیا شرکت NuAns عرضه‌ی این گوشی را به صورت جهانی پیش خواهد گرفت یا نه اما فردا، با معرفی رسمی این گوشی می‌توان اطلاعات بیشتری را نیز از آن کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال