نوبیا گوشی جدید خود را با شارژ بی سیم مغناطیسی عرضه خواهد کرد

گوشی جدید نوبیا با نام Z40  پرو اولین گوشی اندرویدی جهان خواهد بود که به فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی مجهز است. غیر از اپل در مگ سیف آیفون هیچ کدام از گوشی های بازار هم اکنون مجهز به این فناوری نیستند. ‌ به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً نوبیا در گوشی پرچمدار […]

گوشی جدید نوبیا با نام Z40  پرو اولین گوشی اندرویدی جهان خواهد بود که به فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی مجهز است. غیر از اپل در مگ سیف آیفون هیچ کدام از گوشی های بازار هم اکنون مجهز به این فناوری نیستند. ‌

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً نوبیا در گوشی پرچمدار خود به نام نوبیا زد ۴۰ که در چین رونمایی خواهد کرد علاوه بر پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل 1 از  فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی نیز استفاده می کند.

طبق گزارش گیزمو چاینا نوبیا زد ۴۰ پرو اولین گوشی مجهز به فناوری شارژ مغناطیسی نیست. اپل‌در سری آیفون ۱۲ این فناوری را اجرا کرده بود. سال پیش نیز ریمی گوشی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی به نام ریلمی فلش معرفی کرده بود. البته در آن زمان تنها این دستگاه به صورت مفهومی معرفی شد و این شرکت نتوانست این فناوری را در اختیار کاربران قرار دهد.

 گوشی نوبیا زد 40 پرو با شارژر مغناطیسی اولین گوشی اندرویدی جهان خواهد بود که می تواند این فناوری را در دسترس مخاطبان قرار دهد. طبق شایعات منتشر شده در این گوشی حسگر تصویر IMX787 سونی برای اولین بار استفاده خواهد شد. در این حسگر فاصله کانونی ۳۵ میلیمتر است. علاوه بر آن از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل ۱ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهمراه سیستم عامل اندروید ۱۲ و سیستم خنک کنندگی ویژه استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال