ناتینگ به زودی یک اسپیکر با طراحی متفاوت عرضه میکند

شرکت ناتینگ امسال با رونمایی از گوشی هوشمند خود توانست خود را در بازار گوشی های هوشمند نشان دهد. اکنون این شرکت روی ساخت نوعی اسپیکر تمرکز دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناتینگ روی ساخت یک اسپیکر متمرکز شده است که بنظر می رسد چندان تفاوتی با اسپیکرهای بازار ندارد. یکی از […]

شرکت ناتینگ امسال با رونمایی از گوشی هوشمند خود توانست خود را در بازار گوشی های هوشمند نشان دهد. اکنون این شرکت روی ساخت نوعی اسپیکر تمرکز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناتینگ روی ساخت یک اسپیکر متمرکز شده است که بنظر می رسد چندان تفاوتی با اسپیکرهای بازار ندارد. یکی از منابع فناوری رندرهایی از این اسپیکر منتشر کرده است که در آن می توان به ظاهر و طراحی آن پی برد.

از روی رندرهای منتشر شده از این اسپیکر می توان به طراحی جعبه ای آن پی برد. البته گوشی ناتینگ هم با همین طراحی عرصه شده بود. در لبه کناری این اسپیکر دکمه هایی قرار دارد که برای کنترل صدا و خاموش و روشن کردن مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین یک دگمه قرمز رنگ در کنار دکمه های دیگر قرار دارد. با استفاده از این دکمه می توان سریعا اسپیکر را بی صدا کرد. همچنین دستیار صوتی دیجیتال نیز با این دکمه فعال میشود.

اسپیکر ناتینگ شباهت بسیاری به اسپیکرهای هوشمند مانند هوم پاد اپل دارد. اما بنظر می رسد بیشتر به یک تقویت کننده شباهت دارد. یک صفحه LED روی اسپیکر قرار دارد که می توان از روی آن نیز صدا را کم و زیاد کرد. هنوز ناتینگ مشخصات فنی این اسپیکر را منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال