NVIDIA Titan X، قدرتمندترین کارت گرافیک دنیا

مراسم GDC یا همان توسعه دهندگان بازی سال 2015 درحال برگزاری است و تولیدکنندگان بازی‌ها به همراه شرکت‌های مطرح حوزه‌ی سخت‌افزار یکجا جمع هستند تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت بازی‌های رایانه‌ای رونمایی کنند. در این کنفرانس (که در شهر سان فرانسیسکو درحال برگزاری میباشد)، شرکت Nvidia به همراه Weta Digital، Epic Games و Eculus […]

مراسم GDC یا همان توسعه دهندگان بازی سال 2015 درحال برگزاری است و تولیدکنندگان بازی‌ها به همراه شرکت‌های مطرح حوزه‌ی سخت‌افزار یکجا جمع هستند تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت بازی‌های رایانه‌ای رونمایی کنند.

در این کنفرانس (که در شهر سان فرانسیسکو درحال برگزاری میباشد)، شرکت Nvidia به همراه Weta Digital، Epic Games و Eculus از یک تجربه ی واقعیت مجازی فوق‌العاده با کیفیت رونمایی کردند که Thief in the Shadows (دزد در سایه) نام دارد. به طوری که این محصول، انتظار همگان را از واقعیت مجازی به سطح بالاتری رسانده است.

درحالی که مراسم برروی معرفی تجربه‌ی جدید واقعیت مجازی پیش میرفت، مدیرعامل Epic Games آقای Tim Sweeney در یک اقدام غیرمنتظره، این موضوع را مطرح کرد که واقعیت مجازی در این سطح، نیاز به کارت گرافیکی بسیار قدرتمند دارد که فعلا در دسترس نیست. آیا کسی از شما نظری در این باره دارد؟

پس از کمی سکوت، آقای Jen-Hsun Hung مدیرعامل Nvidia از پشت اتاق کنفرانس وارد شد و گفت: من یکی دارم! او جعبه ای در دست داشت که روی آن عبارت TITAN X نوشته شده بود!

او در ادامه اضافه کرد، این قدرتمندترین کارت گرافیک جهان است که با معماری Maxwell ساخته شده و دارای 8 میلیارد ترانزیستور به همراه 12 گیگابایت حافظه می‌باشد و چندین سال مهندسی برای ساخت آن صرف شده است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این کارت گرافیک بزرگ منتشر نشده است، اما احتمالا بزودی معرفی کامل آن توسط انویدیا اتفاق خواهد افتاد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال