انویدیا محکوم به نقض پتنت‌های سامسونگ شد

اخیرا و به دنبال شکایت سامسونگ از شرکت انویدیا، کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا شرکت انویدیا را محکوم به نقض سه مورد از پتنت‌های شرکت سامسونگ نموده است. هر چند هنوز تصمیمات نهایی در این مورد گرفته نشده و قرار است تا چند ماه آینده، رای نهایی درا ین مورد صادر گردد. یکی از سخنگویان انویدیا در مورد […]

اخیرا و به دنبال شکایت سامسونگ از شرکت انویدیا، کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا شرکت انویدیا را محکوم به نقض سه مورد از پتنت‌های شرکت سامسونگ نموده است. هر چند هنوز تصمیمات نهایی در این مورد گرفته نشده و قرار است تا چند ماه آینده، رای نهایی درا ین مورد صادر گردد. یکی از سخنگویان انویدیا در مورد این اخبار نیز اعلام کرده که سهام این شرکت در بازار به محض منتشر شدن این اطلاعات، 26 سنت برای هر واحد کاهش پیدا کرده است.

البته دعوای این دو شرکت چیز جدیدی نیست و مشکلات آنها به سال 2014 بر می‌گردد. در آن سال انویدیا شکایتی بر علیه کوآلکام و سامسونگ، پیرامون پردازشگرهای گرافیکی تنظیم نمود. پس از آن نیز سامسونگ سعی کرد تا با تنظیم شکایتی مبنی بر نقض سه مورد از پتنت‌های ساموسنگ توسط انویدیا، تنش‌ها را افزایش دهد.

هر چند بعدها کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا درخواست انویدیا رد نمود و اعلام داشت که انویدیا باید برای پاسخ دادن به شکایات سامسونگ، در دادگاه حاضر شود. اگر انویدیا نتوند پاسخ مناسبی دهد، ITC می‌تواند جلوی فروش محصولات این شرکت در بازار آمریکا را بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال