انویدیا در حال آزمایش تکنولوژی اتومبیل‌های بدون راننده خود است

ساکنان کالیفرنیا این روزها ممکن است ماشینی با لوگویی آشنا را ببیند! دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا، نام کمپانی انویدیا را به لیست کمپانی‌هایی افزوده است که اجازه‌ی تست خودروهای بدون راننده‌ی خود را در خیابان‌های این ایالت دارند. با توجه به اینکه خود کمپانی انویدیا، کمپانی خودروسازیی نیست، این کمپانی پردازنده‌های موردنیاز برای خودروهای […]

ساکنان کالیفرنیا این روزها ممکن است ماشینی با لوگویی آشنا را ببیند! دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا، نام کمپانی انویدیا را به لیست کمپانی‌هایی افزوده است که اجازه‌ی تست خودروهای بدون راننده‌ی خود را در خیابان‌های این ایالت دارند. با توجه به اینکه خود کمپانی انویدیا، کمپانی خودروسازیی نیست، این کمپانی پردازنده‌های موردنیاز برای خودروهای بدون راننده را طراحی و تولید می‌کند و درصورت نیاز به استقلال، چنین امکانی برای این کمپانی فراهم است. در ماه سپتامبر هم این کمپانی اعلام کرده بود که درحال همکاری با کمپانی Baidu برای ساخت پلتفرمی برای خودروهای خودران است.

کمپانی‌های خودروسازی در ظاهر برای تست خودروهای بدون راننده خود بسیار جدی هستند و آرمانهای خود را دنبال می‌کنند. به تازگی هم دو کمپانی دیگر با نام‌های Wheego و Valeo که البته چندان شناخته شده نیستند، مجوز تست خودروهای بدون راننده خود را گرفتند. پیش از این هم کمپانی‌های بزرگی چون گوگل، هوندا، فورد، مرسدس بنز و بی ام دبلیو وارد این میدان شده بودند و حالا هم غول صنعت سخت‌افزار دنیا، انویدیا وارد میدان رقابت شده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال