انویدیا از کارت گرافیک ارزان GeForce GT 1030 رونمایی می‎کند

شرکت انویدیا در سکوت خبری کارت گرافیک GeForce GT 1030 را عرضه کرده است. این کارت گرافیک جزو سری کارت‎های ارزان‎قیمت و رقیبی برای Radeon RX 550 به شمار می‎رود. محصول جدید انویدیا افرادی را در نظر گرفته است که کارت گرافیکی ارزان به منظور برآورده‎سازی نیازهای خود برای انجام بازی‎های الکترونیکی و کامپیوترهای سینما خانگی، می‎خواهند. […]

شرکت انویدیا در سکوت خبری کارت گرافیک GeForce GT 1030 را عرضه کرده است. این کارت گرافیک جزو سری کارت‎های ارزان‎قیمت و رقیبی برای Radeon RX 550 به شمار می‎رود. محصول جدید انویدیا افرادی را در نظر گرفته است که کارت گرافیکی ارزان به منظور برآورده‎سازی نیازهای خود برای انجام بازی‎های الکترونیکی و کامپیوترهای سینما خانگی، می‎خواهند. با توجه به عدم وجود حرف X در GTX این کارت گرافیک رده‎بالا به شمار نمی‎رود.

انویدیا از عبارت GT از زمان سری کارت‎های 700 خود برای کارت‎های گرافیک استفاده نکرده است. حتی با آن‎که این کارت براساس معماری پاسکال است اما باز هم یک کارت گرافیک رده‎پایین محسوب می‎شود.

NVIDIA GT 1030 دارای 384 هسته‎ی CUDA با پهنای اینترفیس مموری 64 بیتی است. هم‎چنین این کارت 2 گیگابایت vRam با سرعت کلاک 1468 مگاهرتز برای حداکثر رزولوشن 7690 در 4320 با فرکانس 60 هرتز است. این کارت یک پورت DisplayPort 1.4، یک لینک دوتایی DVI و HDCP 2.2 دارد. این شرکت پیشنهاد می‎دهد با این کارت گرافیک یک پاور 300 واتی استفاده شود.

همان‎طور که در بالا اشاره شد، این کارت گرافیک ارزان‎قیمت بوده و گیمرها را راضی نخواهد کرد. قیمت NVIDIA GT 1030 در حدود 75 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال