فراخوان جهانی انویدیا برای تعمیر تبلت‌های Shield به دنبال افزایش بیش از حد دمای باتری

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد گرمای بیش از حد باتری تبلت‌های Shield انویدیا در شبکه‌های اجتماعی مختلفی منتشر می‌شود که سبب نگرانی بسیاری از کاربران شده است. باتری برخی از تبلت‌های انویدیا که بین ژولای 2014 تا ژولای 2015 به فروش رسیده‌اند، در خطر آتش گرفتن به خاطر دمای بیش از حد باتری هستند. […]

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد گرمای بیش از حد باتری تبلت‌های Shield انویدیا در شبکه‌های اجتماعی مختلفی منتشر می‌شود که سبب نگرانی بسیاری از کاربران شده است. باتری برخی از تبلت‌های انویدیا که بین ژولای 2014 تا ژولای 2015 به فروش رسیده‌اند، در خطر آتش گرفتن به خاطر دمای بیش از حد باتری هستند.

البته تمامی این تبلت‌ها این مشکل را ندارند و برای اینکه مطمئن شوید تبلت شما در معرض خطر قرار دارد یا نه، باید وارد وب‌سایت سازنده شده و مشخصاتی را که سازندگان از شما می‌خواهند، به صورت دقیق در اختیار آنها قرار دهید. حتی برای حل مشکل تبلت شما در صورتی که باتری آن در معرض خطر باشید، شما نیازی به ارسال تبلت برای تعمیر ندارید و در این مرحله، تبلت شما از راه دور غیرفعال می‌گردد تا کارهای لازم انجام گیرد.

برای اینکه مطمئن شوید تبلت شما مشکل دارید یا نه باید وارد بخش تنظیمات شده و از قسمت “درباره تبلت”، گزینه‌ی “status” یا “وضعیت” را انتخاب نمایید. در این بخش، لیست کاملی از اطلاعات تبلت نمایش داده می‌شود، پس باید به دنبال قسمتی بگردید که مربوط به باتری دستگاه شما می‌باشد. اگر در کنار مدل باتری، عبارت “B01” را مشاهده کردید، خیالتان آسوده باشد که تبلت شما مشکلی ندارد و همچون گذشته می‌توانید از آن استفاده نمایید. اما اگر عبارت “Y01” را مشاهده کردید، لازم است این موضوع را به پشتیبانی انویدیا اطلاع دهید. همچنین اگر اطلاعاتی در مورد مدل باتری شما در این بخش نوشته نشده، باید سعی کنید تا سیستم نرم‌افزاری تبلت را بروز کرده و از آخرین نسخه استفاده کنید.

انویدیا این اطمینان را به کاربران داده که در صورت وجود هر گونه مشکل، تبلت شما را به صورت رایگان تعویض کرده و یک مدل همانند آن، برای شما ارسال خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال